FANDOM

Kai a LEGO® NINJAGO™ piros nindzsa tűz minifigurát először megjelent 2011-ben. Szenszei Wu bízott a térképet, hogy az arany fegyvereket Kai apja. Kai a legerősebb az eredeti négy nindzsa. Ő a testvére Nya. Ő volt a kovács előtt apprenticing magát Szenszei Wu. Kai tüzes mindkét harci stílus és indulat, és egy nagyon önálló jellegű. Azonban végül megszerezte az irányítást az ő impulzív tendenciákat.

Leírás Szerkesztés

Változatok Szerkesztés

Kai, mint a többi nindzsa, több különböző változatban.

Gyakornok Szerkesztés

Kai eredeti ruha, megjelent több sorozat 2011-ben, szinte teljesen vörös. Lába piros, nyomtatott sötétvörös szárny, nyomtatásban is a csípőjén. Törzsét is piros, fekete kezét. Ez rá van nyomtatva több sötétvörös szárnyak, amelyek kapcsolódnak az arany kitűzőt, hogy úgy néz ki, inkább olyan, mint egy oroszlán. Az arca sárga, és mutatja a határozott arckifejezést. Ez több vörös hegek fut át rajta. Visel piros nindzsa pakolás.

DX Szerkesztés

Kai DX változat, meglehetősen hasonlít a hagyományos változat, de jelentősen eltérő nyomtatást. A DX változat alsó részén, mint azok a rendszeres egyik, vannak nyomtatva a szárny a lábak és a csípő, de ellentétben elődjével, van egy tüzes sárkány farka van nyomtatva. A törzs tiszta piros, fekete kezét, és egy tüzes sárkány nyomtatva az arany. A hátoldalán a törzs, a nyomtatott Kai nevét. Az arc és a Wrap használják a variáció megegyeznek a korábban használt.

Kendo Szerkesztés

Ez a változat a Kai, először 2012-ben, már Kai alapvető lábát, vagyis piros, nyomtatott nagy szárny. A törzs fekete kéz, és borítja kendo páncél, de alatta, pontosan ugyanaz, mint amelyet Kai alapváltozat 2011-ben. A feje van, újra, ugyanaz által használt az alapváltozat, de ahelyett, egy nindzsa pakolás, visel kendo sisak, amelyen szerepel egy külön hasonlított egy grillezett hoki maszk.

ZX Szerkesztés

Kai ZX variáns piros lábak nyomtatott alján egy tunikát, és egy vörös törzs (sötét vörös karok és fekete kéz), nyomtatott tunikát, sötétvörös páncél, és egy sötét piros öv (egy azonosítatlan ezüst eszköz benne). Hord a nyakában egy köpeny-szerű tárgy, amely katanas lehet szúrt. Az arca is ugyanolyan mint az ő egész korábbi változatok, de a pakolás jelentősen eltérő, hiszen egy nagy arany dísz társulnak ez előtt.

Egy másik változata a ZX ruha áll rendelkezésre, hogy van egy nagy jetpack csatolt a vissza a helyére a hüvelyébe.

NRG Szerkesztés

NRG Kai van piros lábak, vörös törzs egy nagy robbanás nyomtatva, és a vörös arc egy meglehetősen démoni kifejezést. Ő pakolás hasonlít ahhoz, ami az ő ZX formában, de van egy vékonyabb dísz, ami hasonlít a tüzet.

2015 Szerkesztés

2015-ben, Kai kap két új köpenyt, dzsungel, amelyek piros, ZX maszkot és egy verseny ruhát mely a techno köpenyt kendő.

Lásd még Szerkesztés