FANDOM

Johnny Thunder

Johnny Thunder a LEGO Adventurers téma főszereplője. Számos készletben szerepel mint minifigura, gyakran olyanok mellett, mint Dr. Kilroy és Pippin Reed. Ő is megjelenik egy pár Studios, amit egy színész játszik. Mindezek mellett Johnny is hét videojátékban jelenik meg, több mint bármely más LEGO karakter.

Leírás Szerkesztés

Az Egyiptomban, a dzsungelben és a dinoszaurusz-szigeti szubtémákban és a Studio témában megjelenő Johnny fekete nadrágot és pólót visel. Az inget két zseb van a mellkason, egy fekete öv, egy revolver és egy vörös csíkos a nyakában. A bandanna fölött egy kis sárga mellkas látható. Az ujja csillogó, a keze sárga. Johnny arcának fekete bajusza, pajesze, hajja, szakáll állja, és vigyorog. Barna kampánykabátot visel, hasonlóan egy ausztrál lándzsás kalaphoz, de egyik oldalán felhajítva.

Az Orient Expedition témában Johnny-t újratervezték és 3 új változatot kapott minden egyes területre, ahová ő és partnerei meglátogatták.

Az indiai változatnak két zsebkendője van, amelyek hasonlítottak a mellkasán az ő korábbi változatában. Törzse alakja ugyanaz, kivéve a fő rész most zöld, és mellkasán kék vagy szürke alsónadrág van. A karjai még mindig csillogóak és a keze még sárga. Johnny arca nagyon hasonlít, de most a tanítványai vannak a szemében és egy finomabb mosollyal, mint vigyorral.

A Mount Everestre való utazása során Johnny ugyanazokat a nadrágot viseli, mint az indiai változat, és még mindig ugyanaz a kalapja volt. A törzse nagyon hasonlít az indiai változathoz, de most már barna, szőrme gallérral van ellátva, és az inge néhány elemének színe megváltozott. Az arca ugyanaz, mint Indiában.

Kínában Johnny ugyanazt a jelmezt viselte, mint a három eredeti Adventurers-alfejezetben, kivéve, hogy ugyanazt az arcot használja.

Johnny változata A LEGO-kaland ugyanaz, mint a normál változat, de a tanulók és vissza nyomtatás. A ruhája is részletesebb.

Néhány Johnny-változatnak van egy barna hátizsákja is a nyakhoz a fej és a törzs között.

Háttér Szerkesztés

Johnny Thunder, egy ausztrál kalandor és egy szenvedélyes régész, utazik egy Dr. Kilroy nevű régész / tudós és egy Pippin Reed nevű fotós, aki a "világ magazin"-ra dolgozik. Együtt sok kincset fedeznek fel, és sok változatos gazembert felülmúlnak. Thunder maga egy kincsvadász, és adományozza, amit egy múzeumnak talál, ahelyett, hogy magának tartja magának, mint Sam Sinister, az őrnagy. Amikor a témát először mutatták be, az Egyesült Királyság katalógusa Sam Grant/Johnny Thundert "fiatal ex-hadsereg"-nek nevezte, de ezt a hátteret soha nem terjesztették ki.

Egyiptom Szerkesztés

Az első kaland ábrázolt LEGO készletek, Johnny Thunder és barátai, Dr. Kilroy, Pippin Reed, és Harry Cane, journied Egyiptomba, hogy megtalálják a Re-Gou Ruby, amely védi a tetszhalott fáraó Hotep, mielőtt a nemisis Baron Von Barron és Baron társa, Slyboots.

Dzsungel Szerkesztés

A dzsungel subtheme Johnny-t, Kilroy-t, Pippint és Harryet Dél-Amerikába költözte, hogy megtalálják a mágikus napfényt, amelyet a titokzatos Achu véd. Johnny-t és barátait Dél-amerikai banditával és társaival, Rudo Villanoval szentelte Señor Palomar. Egy másik karakter, Gabarro a tengerész, mind a kalandorok, mind a Palomar segített.

Dinoszaurusz-sziget Szerkesztés

A dinoszaurusz-szigetre vezető út különbözik az egyiptomi és az amazonbeli korábbi kalandoktól. Harry nem utazott Johnnyval, Pippinnel és Kilroy-val a szigeten, de az új asszisztensük, Mike. Ez az út látta Baron visszatérését, most Sam Sinister nevét használva, aki most társult a rokonával, Alexiaval és a Cunningham úrral. A kalandorok nem kincseket keresnek, hanem elfogják a dinoszauruszokat, hogy tanulmányozzák őket. Sam/Baron megpróbálta visszavinni őket a szárazfölddé, és megnyitni egy parkot.

Az orientált expedíció Szerkesztés

Miután felfedezte a térkép egy részét Marco Polo otthonában, Johnny, Kilroy és Pippin elindultak Indiába, hogy keressék az állítólag mitikus arany sárkányt.

Egyéb kalandok Szerkesztés

Visszatér Egyiptomba Szerkesztés

Johnny, Pippin, és Dr. Kilroy visszatértek Egyiptomba, hogy kivizsgáljanak egy sírt, ahol furcsa zajok jöttek. Felfedezték a múmiát, amely a halálból felébredt, mert egy tárgy eltűnt a sírjából. Egy titkos kamrát fedeztek fel, Johnny pedig behúzta az aranyszínű kígyót, és visszavitte a sírba, lehetővé téve a múmiának, hogy aludjon vissza.

Görögország Szerkesztés

Johnny, Pippin, és Kilroy Görögországba utazik egy szent tárgyhoz, arany bika néven. Azt hiszik, hogy rejtett egy labirintusban, a Minotaurusz őrzött. A kalandorok felfedezték, hogy az arany bika nem volt valójában a labirintusban, de nyom volt. Egy közeli szigetre utaztak, amelyet a labirintus falfestményében láttak. Johnny lecsapta a sziklát, hogy felfedezzen egy templomot. A fátyol mögé rejtett egy bika-szerű teremtmény (valószínűleg a Minotaurusz) árnyéka, aki azt állította, hogy "az arany bika őre". A gondnok megkérdőjelezte Johnny-t, hogy egy módosított játékot csatlakoztasson négyhez. Johnny megnyerte, és az aranykorral díjazott.

Sam Sinister is visszatért ebben a történetben. Megpróbálta megkapni az arany bikát Johnny előtt, de legyőzte.

LEGO.com életrajz Szerkesztés

Johnny teljes munkaidős kalandor és felfedező a föld alól (Ausztrália!). Bátor, ösztönös, határozott és nagyon kreatív. Mindig megtalálja a megoldást a problémák megoldására és segít a rászorulóknak.