FANDOM

A 9445 Fangpyre rajtaütő autója 452 darab LEGO NINJAGO szett, amelyet 2012-ben adtak ki. Ez magában foglalja a nagy, farkú kígyó-szerű teherautó, egy kis aeroszán Zane, a Fangpyre kígyó személyzet, Fangtom, Fangdam, Zane ZX, és Jay ZX. A kígyókocsi farka oldalról oldalra rohant. Képes arra, hogy "enni" a nindzsának, és felfüggesztést hajtson végre.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • A Fangtom kizárólagosan ez a szettot.
  • Ez a sorozat szerepelt a NINJAGO – Spinjitzu mesterek című 3. epizódjában (Snakebit) az 1. évad – Kígyók felemelkedése című sorozatában.
  • Eddig ez az egyik ismert szettek a NINJAGO számára, hogy 2 járművet tartalmazzon egy szettben. A másik a 70504 Garmatron.
  • Zane motoros motorkerékpárja az egyetlen nindzsa jármű, amely soha nem alakul át, és a legkisebb a négy közül.
  • A LEGO.com-on lévő képen a Zane-t rosszul jelölik a Jay ZX, és a Jay-t a Zane ZX-t tévesen jelölik.

LEGO.com Szerkesztés

Zane és Jay egérutat nyernek az arany Fangpyre rúddal, de a Fangpyre kígyótörzs tábornoka, Fangtom elküldi harcostársát Fangdamot egy meglepetésszerű támadásra. Segíts Zane-nek és Jaynek Zane erős hómobilján lehagyni a Fangpyre furgonon száguldó Fangddamot! Kapcsold be a hómobil jégszóróját, hogy bármilyen terepen kicsúszhass a bajból. Ugorj el a kígyófurgon csapkodó farkának ütése elől és kerüld el az elöl lévő mérges fullánkokat, miközben elmenekülsz a rúddal és az ellenszérummal. Zane ZX, Jay ZX, Fangtom és Fangdam minifigurákat, Fangpyre furgont, Zane hómobilt, arany Fangpyre rudat és 4 fegyvert tartalmaz.

Külső linkek Szerkesztés