FANDOM

A 8685 Toa Kopaka 2008 januárjában megjelent BIONICLE készlet. A készlet 54 darabot tartalmaz. Kopaka, a Jég Toa Nuvája a Phantoka subtheme-ből. Ő fegyveres Midak Skyblaster fegyveres a hóvihar lapát. A Jetrax T6-ot kellett lovagolni, de Antroz elrabolta, mielőtt belekeveredett volna.

Idézet a LEGO.com webhelyről Szerkesztés

Ez a LEGO.com leírása.

Kopaka az éjszaka egét szeli csúcstechnológiájú szárnyain. Fegyvere egy bajonett végű Midak Skyblaster, mellyel bárkivel képes szembeszállni. Kombináld a 8945-ös Solekkel!

Életrajz a BIONICLE.com-tól Szerkesztés

Ez a LEGO.com leírása.

Ellentétben néhány más Toa Nuvával, Kopaka alig változott. Továbbra is inkább magányosan szeret harcolni, ha csak teheti, de tudja, hogy a Makutákkal szemben nem épp ez a legjobb taktika. Nem túl boldog, hogy Solekkel kell harcolnia, mivel úgy érzi, hogy egy fele- lősségteljes Toa nem teheti ki veszélynek Matorant. Ő és Tahu nagyjából már elrendezték nézeteltéréseiket, és jelenleg Kopaka a csapat másodlagos vezetője.

Maszk: Akaku Nuva, a Röntgenlátás Nagy Maszkja.
Fegyverek: jégpengével és lézer irányzékkal ellátott Midak Skyblaster – fénygömböket lő
Kedvenc mondata: „Na jó, Matoran, velünk jössz. Lapulj meg, tartsd csukva a szád, és próbáld meg nem megöletni magad.”

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Ez az egyetlen 2008-ban megtervezett BIONICLE tartály, amelyet nem szabad beépíteni az év egyik kombinációs modelljébe.