FANDOM

A 8591 Vorahk BIONICLE™ szett fog megjelenni 2003 júliusában. Lopakodó és könyörtelen egyenlő mértékben Vorahk használja a botok az éhség szopni ereje távol az ellenséget, és használja azt a maguk számára. Ez az eljárás az ürítési teszi őket ádáz, mint ők. Ők is a legnagyobb vadászok a Rahkshi.

LEGO.comSzerkesztés

www.BIONICLE.comSzerkesztés

A Vorahknak nevezett Rahkshi-nak van egy elégedetlen éhség a hatalomért. A botját használva el tudja távolítani az energiát az ellenféltől, és hozzáadhatja a sajátját. Ahogy az ellenségei gyengülnek, egyre erősebbé válik, amíg semmi sem ellenállhat.

Hivatalos leírás Szerkesztés

A Rahkshi nevezett Vorahk van csillapíthatatlan éhség a hatalomért. Segítségével a botját, tud lefolyni az energiát az ellenfelet, és add hozzá a saját. Ahogy az ellenfeleit egyre gyengébb, ő erősödik, amíg semmi sem állni ellene.

Történet Szerkesztés

A Rahkshi a Makuta "fiai", minden szült Kraata kitett Protodermisz. Egy Kraata vezérli a Rahkshi shell belülről.

Hozzászólások Szerkesztés

Ellentétben a korábbi alternatív modellek a BIONICLE sorozat, a Rahkshi nagyon különböző stílusok Kaita. Guurahk, Vorahk és Panrahk egyesítésével létrejön a lovas és a csatlakoztatási. Bár Vorahk erős és gyors, mint a többi Rahkshi, Vorahk támaszkodik a botját a hatalom. Ezzel tud lefolyni a hatalom egy ellenség, és elnyelik azt maga. Bár az ellenfél nő gyengébb, Vorahk növekszik egyre erősebb. Botját kell a fizikai érintkezést a cél, hogy hatékony legyen.

GalériaSzerkesztés

Lásd még Szerkesztés