FANDOM

A 8589 Lerahk BIONICLE™ szett megjelent 2003 júliusában. Ez építőjáték korosztály 7+, és tartalmazza a 45 darab.

LEGO.comSzerkesztés

www.BIONICLE.comSzerkesztés

Bár nem ravasz tervező, Lerahk többet jelent, mint amiért hiányzik a puszta hatalommal való intelligencia. A bot érintése bármit is mérgezhet, növényeket, állatokat, talajt vagy bármilyen ellenséget, amelyet ő választ. Ellentétben Guurahk és Panrahk, hatalma nem dolgozik a távolság, meg kell érintenie fizika célját.

Életrajz a BIONICLEsector01 (eredeti verzió) Szerkesztés

„Üdvözöljük, Lerahk, a méreg Rahskhi. A csípés halálos méreggel teljes lesz undorodik bármit kapcsolatokat.”
―Makuta Teridax gondolatai [forrás]

Mata Nui Szerkesztés

Makuta Teridax létrehozott hat Rahkshi és azokat nagy zöld oszlopok a barlangjában, Mangaia. Mikor megtudta, hogy a Avohkii fedeztek Teridax helyezett Kraata egy Lerahk es, Guurahkot, és a Panrahk Rahkshi páncél elrendelése, hogy menjen után Takua és megteszi az Avohkii.

A Rahkshi támadását Ta-Koro, a Lerahk találkozott Turagát Vakamát, aki megpróbálta tartani magát, amíg Tahu jött a harcot a Rahkshi. Során találkozás Tahu, a Lerahk mérgezte meg, arra kényszerítve őt, és Gali vissza egy hullám méreg. Lerahk, Panrahk, és Guurahk, később elpusztították a falut.

Miután kergeti Takua, a három Rahkshi felmerült Tahu, Gali, és Lewa. Lerahk mérgezett a sziklafal alatt Tahunak lába, fordult be a port, és elkezdett harcolni vele. Az párbaj megszakította Lewa és Guurahk összeomlik őket. Lerahk majd mérgezett a föld körül a három Toa vonásokat őket alá a szikla előtt hozza meg legurult őket.

A három Rahkshi követte Takua Ko-Wahi, rá egy tó, amelyben befagyasztották Kopakával.

Miután kitört a jég, a hat Rahkshi támadták Kopaka, aki már várta egy találkozó a Toa Nuvának. Lerahk támadott először, de fagyasztani mielőtt elérte Kopaka. Tahu, Gali, és Lewa majd megérkezett a támogatás Kopakát. A Rahkshi elvonta a Toa és távozott.

Során a vadászat Takua, Lerahk kombinálva Turahk és Kurahk alkotnak Rahkshi Kaita Za. Ez és testvére, Rahkshi Kaita Vo okozott pusztítás Le-Wahi és szembeszállt Tahu, Kopaka, és Lewaval. Ezeket azonban vereséget szenvedett, és Tahu hozta része a hegyoldalban le a Kaita. A Rahkshi Kaita Za később szét az egyes énünk.

Lerahk és a többi Rahkshi majd lánctalpas Takua a Kini-Nui. A következő csatát a Toa Nuva Lerahk együtt Panrahk és Guurahk, raboskodott üveg Lewa és Tahura Nuvára. A páncél később lebontották megépíteni a Ussanui.

Galéria Szerkesztés