FANDOM

LEGO® → TECHNIC → BIONICLE → Bohrok-Kal
8574 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 8575 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 8576 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]]) 284px-LEGO logo.svg

8575 Kohrak-Kal - a BIONICLE szett megjelent 2003-ban. Tartalmaz Kohrak-Kal, aki a Szonikus Bohrok-Kal. Egyes változatok a készlet is tartalmaz egy kis CD-ROM pótkocsik, info, és így tovább. Mint a többi Bohrok-Kal Kohrak-Kal jött egy Krana-Kal.

Leírás Szerkesztés

Kohrak-Kal hajlamos egyedül dolgozni, mint bármelyik másik Bohrok-Kal. Ennek oka lehet, hogy a szonikus hatáskörét olyan nagy, ők még fenyegetést jelentenek elvtársak. Tény, hogy a Kohrak-Kal annyira félelmetes, hogy Krana-Kal engedheti meg magának, hogy figyelmen kívül hagyja veszély egészen az utolsó pillanatig, aztán gyorsan reagálni és ellenállhatatlan hatást. Kohrak-Kal eszköz egy szonikus pajzs. Meg lehet változtatni a sebességét rezgés szinte azonnal, amely egy sűrű szonikus akadályt, amely taszítja a legtöbb támadási forma. Ez annál is inkább figyelemre méltó, ha használják a támadási mód, pörgős szonikus kisugárzását is elfojt egy ellenfelet vagy ha használják nagyobb intenzitással okozhat szinte minden cél, hogy a stressz és összetörik.

Megjegyzések Szerkesztés

  • A kar a hátára fog okozni a fejét, hogy tavasszal előre.

Lásd még Szerkesztés