FANDOM

A 7135 Takanuva BIONICLE Stars LEGO® BIONICLE® szettek adták január 2010-ban.

Leírás Szerkesztés

A készlet tartalmaz 21 darab építeni Toa Takanuva. Hord az ezüst Kanohi Avokhiit, a Fénymaszkot, és ő hordozza két különálló könnyű botok. Az utolsó darab a készletben egy darab arany páncélt, a mellkas páncélt.

Háttér Szerkesztés

Takanuvának egykor Takua, a Matoran Fény Karda Nui, mielőtt titkos a Mata Nui szigetén. Ő volt az első Krónikás követően pedig különböző Toa és a felvételi kalandok. Sikerült belekerülnek néhány saját kalandjait, amíg nem talált egy speciális Kanohi maszk: a Fénymaszkját. Miközben ő és barátja Jallert, kapitány a Ta-Koro őr és később egy hatalmas Toa, keresték a jogos viselője a Fénymaszkját, küzdött Rahkshi és egyéb fenyegetés. Végül Takua rájött, hogy a jogos viselője a maszk, ezért tedd, és vált Takanuvát, a Fény Toája. Amióta ő segített a többi Toa megvédje a Matoran munkások, és küzdeni a rossz ellen Makuta. Most, a felszínen Bara Magna, Takanuvának segít Tahu és Gresh visszaszerezze a szétszóródott darabok az arany páncélt.

www.LEGO.com Szerkesztés

TermékleírásSzerkesztés

A Fény Toája visszatér!

A nagyhatalmú Fény Toának, Takanuvának egyedül kell megküzdenie egy erős, ellenséges hordával – ha kudarcot vall, két világ fog összeomlani. Kettős lézerdárdával és a Kanohi fénymaszkkal felfegyverezve, Takanuva jelenti az utolsó bástyát Bara Magna sötét erőivel szemben. Aranyszínű páncélt is találsz a csomagban.

Ki-kicsodaSzerkesztés

Takanuva valaha Takua volt, a Fény Matoran tagjainak egyike Karda Nuin, mielőtt elrejtőzött volna Mata Nui szigetén. Ő volt az első Krónikás, aki kísérte a különböző Toákat és feljegyezte kalandjaikat. Jó néhány kalandot maga is átélt, mígnem rátalált egy különleges Kanohi maszkra: a Fénymaszkra. Mialatt ő és barátja, Jaller, a Ta-Koro őrség kapitánya, és később nagyhatalmú Toa, keresték a Fénymaszk jogos tulajdonosát, megküzdöttek a Rahkshival és más veszélyekkel. Végezetül, Takua felismerte, hogy ő a maszk jogos viselője, tehát feltette és Takanuva, a Fény Toája vált belőle. Azóta segít a többi Toának megvédeni a Matoran dolgozókat, és visszaverni a gonosz Makutát. Most pedig, Bara Magna felszínén, Takanuva segíti Tahut és Gresht, hogy visszaszerezzék az arany páncél szétszórt darabjait. Vajon a félelmetes Fény Toa egyenrangú kihívóra talál, vagy győzelemre vezeti a Toákat Bara Magnán?

Megjegyzések Szerkesztés

  • Bár ez Takanuvának az ő fényében formában, az ő Kanohi Avokhii még ezüst, a jele, hogy alkalmazkodott a forma kevésbé láthatóvá Teridaxot.

GalériaSzerkesztés