FANDOM

A 71311 Kopaka és Melum - Egyesült csapat 171 darabos szett BIONICLE fog megjelenni 2016-ban.

Leírás LEGO Szerkesztés

Erősítsd meg Kopakát, a jég egyesítőjét Melummal, a jég teremtményével, hogy extra erejük legyen! Az egyesítés révén egy legyőzhetetlen Toát hozol létre és megnöveled annak az esélyét, hogy legyőzöd a gonosz Umarakot, a vadászt és csatlósait.

Mintegy Kopaka karaktere Szerkesztés

Kopaka nemes és visszafogott. Tartja magát saját, szigorú erkölcsi szabályaihoz, igyekszik tökéletes lenni, és „helyesen cselekedni”. Ettől gyakran kissé hidegnek tűnik a többi Toa szemében. Szerencsére Kopaka nem túl jó tájékozódó képessége segít emlékeztetni a hősöket arra, hogy végül is Kopaka is csak egy olyan Toa, mint ők.

Mintegy Melum karaktere Szerkesztés

Melum az alapvető elem, a Jég eleven megtestesítője. A védelmezők Fehér Elemnek nevezik, mert ő a legtisztább és legnemesebb a hat hős közül. Ezért Melumot az erénnyel, a becsülettel és az igazsággal együtt emlegetik. Amikor egy Toával egyesül, Melum legyőzhetetlen vitézséget, valamint habozás nélküli bátorságot nyújt a gonosz elleni harchoz és a jó és igazság védelmezéséhez.

Galéria Szerkesztés