FANDOM

70330 ULTIMATE Clay

A 70330 ULTIMATE Clay egy 72 darabos Nexo Knights szett, amely 2016 januárjában jelent meg.

Leírás Szerkesztés

Ez a készlet egy nyomásfokozó jellemző Clay. A készlet tartalmaz 72 darab, három NEXO Erőt, hogy lehet használni a MERLOK 2.0 alkalmazást. Az ábra a Clay eltér a hagyományos változat, hiszen ennek van egy transz kék láda, kék színű, transz kék üveggel, és a készülék hátán. Más dolog, ez a készlet tartalmaz egy pajzsot, és négy új láng darab, hogy lehet használni a készülék hátán.

LEGO leírás Szerkesztés

Pörgesd a kardokat az Ultimate Clay ultra páncélján, hogy az ellenséget ledöntse a lábáról! Rögzítsd a négy lávasárkány szárnyat és égesd őket a levegőből, ha pedig nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy szeretnéd, védd meg magad az ellenség halálos fegyvereitől az erőtér koronggal! Olvasd be a pajzsokat, hogy javítsd a harci képességeidet, és gyűjts össze minél több egyedi képességet a digitális gyűjteményedbe a MERLOK 2.0 applikációval, hogy túljárj Jestro és a gonosz lávaszörnyek eszén, és ki tuddszabadítani a LEGO® NEXO KNIGHTS™ lovagokat! Olvass be 3 NEXO Erőt: a Kardtornádót, a Lávasárkányt és az Erőteret.