FANDOM

6216 Jawblade, 45 darab-os termék Hero Factory gonosztevő fog megjelenni 2012. januárjában.

Leírás www.HeroFactory.LEGO.com/hu-HU Szerkesztés

Figyelem! JAWBLADE kitört a Hero Fanctory-ból és megszökött a Scylla vízbolygóra. Mindent felőrlő fogaival, pengeéles tarajával és magma pengéivel igazán elemében van, de mi bízunk abban, hogy megbilincseled és visszahozod ezt a túlméretezett ebihalat a Hero Factory-be. Sok szerencsét!

Életrajzok Szerkesztés

A cápagyorsaságú Jawblade sokkal inkább otthon érzi magát a vízben, mint a szárazon. Elkacsázik a szárazon is, de nevetségesnek tűnik, és erre mindig kényes volt, ezért nehezen is uralkodik magán. Most, hogy megszökött a Hero Factory gonosztevő elkülönítő részlegéből, egyenesen Scylla, a vízbolygó felé tart, amelyen egy gyorsan ható rozsdásító hatóanyag, az oxidium található. Jawblade azt reméli, hogy elég oxidiumot gyűjt össze ahhoz, hogy azonnal rozsdahalommá változtassa bármelyik hőst, aki úszási közelségbe kerül hozzá, de Furnót nem könnyű kijátszani, még víz alatt sem!
A gyanúsított rendkívül veszélyes! Ha látod ezt a személyt, ne próbáld meg elfogni. Hívd azonnal a Hero Factory-t, és egy hős indul majd el, hogy elfogja a gyanúsítottat.

Megjegyzések Szerkesztés

  • A szett tartalmaz egy központi hős.
  • Ez a készülék használ Furno régi 1.0 fegyverek, recoloured.
  • A készlet a két kitörés gazemberek, hogy 2 kézzel.
  • Ő az egyetlen kis gazember sor hullám egyik funkciót.
  • Jawblade hangját Steve Wilcox.

Galéria Szerkesztés