FANDOM

A 2145 Stormer 3.0 Hero Factory készletet megjelent 2011 júliusában. A szett tartalmaz egy fehér hős, Preston Stormer 3.0 formáját, amely a harmadik változata az eredeti Preston Stormer.

Hero Factory Wiki Szerkesztés

„Vad bolygó” Szerkesztés

Stormer, valamint más tagjai az Alpha csapat kapott egy vészhívás Aldous Witch a Quatros dzsungelbolygón. A jelentés újonc hős Rocka azonban jelezte, hogy a bolygó vált instabillá és hogy minden vadon élő állatok támadnak mindent láttam. Annak érdekében, hogy alkalmazkodni a környezet, az Alpha csapat kapott egy frissítést az új állat páncélban, Stormer egyre erejét egy orrszarvú.

Érkezve Quatros, a hősök felfedezték, hogy a professzor Aldous Witch került be egy zsarnok úgynevezett Vajákos ember, miután kitéve a Quaza egy titokzatos koponyát. Ezalatt az idő alatt, Stormer engedélyezett hősök Rocka és Furno tanítani őket, hogy vezesse az Alpha csapat. Azt szét őket két csoportra oszthatók: ő és ömlesztett lenne vezeti Rocka míg Furno parancsolt Stringer és Nex. Rocka, Stormer, és ömlesztett ment át egy teleportáló amely zsugorodott őket. Azonban Nex végül képes volt visszaállítani őket az eredeti méretben. Ezután Stormer személyesen harcolt Aldous Witch amíg Rocka adja meg a csatát. Azonban a végén Stormer lehúzását a Vajákos embert koponyáját személyzet, ami miatt az energiáját, hogy elhalványul. Ők majd szállítani Aldous Witch vissza a Hero Factory-n.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Ellentétben a 2.0 verzió, Stormer 3.0 funkciók normál hosszúságú lábak.
  • Ő az egyike annak a két hős, aki azt 1.0–3.0 segítségével minden frissítés. A másik Furno.
  • Van egy hasonló karom funkció, mivel 2143 Rocka 3.0.

Leírás Hero FactorySzerkesztés

Stormer! Gyűjtse össze az embereket, és siessenek a Quatros dzsungelbolygóra. Segítsenek Rockának a Vajákos embert megállítani, mielőtt elviszi az összes Quazát, és tönkre teszi a bolygót. Használnia kell új orrszarvú állaterejét és kétélű, kinyitható pengéit, ha át akar vágni a Vajákos ember hatása alatt álló vadállatok tömegén, hogy megvédje a bolygót.