FANDOM

A 2141 Surge 2.0 LEGO Hero Factory szett megjelent 2011 januárjában építőjáték korosztály 6-16 évesek, 30 darab.

Életrajz Hero Factory Wiki-t Szerkesztés

„Tüzes megpróbáltatás” Szerkesztés

Az ő munkája a New Stellac City-ben, túlfeszültség és társait Előresoroltak teljes hős állapotát.

Túlfeszültség és a többi Alpha csapat nemrég küldött egy küldetése, hogy megvédje tartályhajó 22 állomáson a Fire Lord szolgái. Amikor Furno felfedezték, hogy az ellenfeleiket semlegesítették az üzemanyag, Surge megkísérelte, hogy csatlakozzon hozzá csak Drilldozer megjelenni. Együtt Breez és Stormer igyekeztek harcolni csak neki megtalálni a fegyvereket képtelenek voltak károsítja a páncélját. Bár a munkások sikerült elmenekülnie a biztonságra, a hősök szenvedett szörnyű vereséget, és megkísérelte, hogy visszavonuljon. A gonosztevők volt velük körül, bár Surge feláldozta magát megsemmisítésével üzemanyagcellák, amely lehetővé teszi a többi hős menekülni. Surge ezután elfogták és bebörtönözték.

Bár a gonosztevők tervezett tartani Surge váltságdíjat sikerült megszöknie. Csapattársai, korszerűsített 2.0 formák, visszatért a üzemanyagkútba ahhoz, hogy megragadja az új fenyegetés és mentési Surge-ot. Surge segített csapattársának elküldésével distressz irányjelzők Furno és Breez, és eltérítsék a hajó által kísérleti Jetbugot. Surge lezuhant a hajót a Fire Lord, elszakítva az üzemanyag-abszorpciós kezét, és lehetővé teszi Stormer, hogy legyőzze őt.

Úgy hozta vissza a Hero Factory-n, ahol megkapta a frissítést, és később jelen ünnepségen megemlékező bátorságáért, ahol Natalie Breez bemutatott neki a jeges lándzsa fegyverét.

  1. ÁTIRÁNYÍTÁS Sablon:Hero Factory