FANDOM

A 2068 Nex 2.0 LEGO® Hero Factory termék megjelent: 2011. január. Ez a szett korosztály 6-16 éves, 31 darab.

Életrajz Hero Factory Wiki-t Szerkesztés

„Tüzes megpróbáltatás” Szerkesztés

Julius Nex nemrégiben hozta létre az összeállítás tornyot, az egyik első 2 hősök köré épült az új építési rendszer. A másik hős létre Nathan Evo, és mindketten bemutatta mister Makuro során egy sajtótájékoztatón bejelentette a frissítést. Miután mutatja ki a készség, Nex beszélgetett több riporterek és felkérte őket, hogy barátja neki HeroBook.

Amikor az Alpha 1 csapat frissített és visszaküldik a tartálykocsi 22 állomáson, Nathaniel Zib küldött Nex és Evo erősítést a harcra. Nex észrevette, hogy Breez és Furno volt a fegyvereiket fuzionált, és sikerült szétválasztani őket. Ő és Evo is képesek voltak, hogy mentse Nitroblast leessen a párkányon, és megbilincselte a gazember. Amikor a Fire Lord megpróbálta felvenni a legnagyobb üzemanyag-betét, Nex felverték a támadás, amíg az üzemanyag hajó döngölt magát Fire Lord, megszakítva őt a felszívódás kezét, és így Stormer az esélye, hogy legyőzze őt. Mindannyian azt találtam, hogy Surge akinek sikerült legyőzni a Fire Lordot, és az összes hősök később visszatért a Hero Factory felügyeletére Surge upgrade. Nex később jelen ünnepségen tiszteletére bátorságát Surge-ot.

  1. ÁTIRÁNYÍTÁS Sablon:Hero Factory