FANDOM

Τα LEGO® είναι μια σειρά παιχνιδιών με πλαστικά τούβλα, γρανάζια, μίνι φιγούρες (καλούμενα μικροσκοπικά και σύκα) σε διάφορα χρώματα και άλλα κομμάτια που μπορούν να συναρμολογηθούν για να δημιουργήσουν μοντέλα σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς. Τα αυτοκίνητα, τα αεροπλάνα, τα τρένα, τα κτίρια, τα κάστρα, τα γλυπτά, τα πλοία, τα διαστημόπλοια και ακόμη και τα ρομπότ εργασίας αποτελούν μέρος ενός εξαιρετικά σύντομου καταλόγου των πολλών πραγμάτων που μπορούν να κατασκευαστούν με τούβλα LEGO. Η υψηλή ποιότητα παραγωγής και η προσεκτική προσοχή στη λεπτομέρεια διασφαλίζουν ότι τα κομμάτια LEGO μπορούν να χωρέσουν μαζί σε μυριάδες τρόπους, γεγονός που αποτελεί έναν από τους κύριους λόγους επιτυχίας του παιχνιδιού. Συμπτωματικά, το «LEGO» μεταφράζεται σε διάφορες λατινικές έννοιες όπως «Assemble» και «Connect».

Τα σετ κατασκευάζονται από τον LEGO Group, μια ιδιωτική εταιρεία με έδρα τη Δανία.

Ιστορία

Ο όμιλος LEGO είχε ταπεινή αρχή, ξεκινώντας από το εργαστήριο του Όλε Κιρκ Κρίστιανσεν, ξυλουργού από το Μπιλούντ της Δανίας. Η λέξη LEGO είναι μια συστολή δύο δανικών λέξεων leg και godt έννοια που play well. Το 1916, ο Κρίστιανσεν αγόρασε ένα ξυλουργικό κατάστημα στο Μπιλούντ, το οποίο εργάζεται από το 1895. Ζήτησε τη ζωή του κατασκευάζοντας σπίτια και έπιπλα για τους αγρότες στην περιοχή, με τη βοήθεια μικρού προσωπικού μαθητευομένων. Το εργαστήρι του καίγεται το 1924 όταν μια πυρκαγιά, που φωτίζεται από δύο από τους νέους γιους του, αναφλέγεται με ξύλα. Ο Όλε Κιρκ ανέλαβε την καταστροφή ως ευκαιρία για την κατασκευή ενός μεγαλύτερου εργαστηρίου και εργάστηκε για την περαιτέρω επέκταση της επιχείρησής του. Ωστόσο, η Μεγάλη Ύφεση θα είχε σύντομα αντίκτυπο στη ζωή του. Στο να βρει τρόπους για να ελαχιστοποιήσει το κόστος παραγωγής, ο Ole Kirk άρχισε να παράγει μικροσκοπικές εκδόσεις των προϊόντων του ως βοηθήματα σχεδιασμού. Ήταν αυτά τα μικροσκοπικά σκαλοπάτια και σιδερώστρα που τον ενέπνευσαν να αρχίσει να παράγει παιχνίδια.

(Σημείωση: Σύμφωνα με έναν υπάλληλο του LEGO στη Δανία, η κίνηση του Όλε Κιρκ στην παραγωγή παιχνιδιών ήταν πραγματικά εμπνευσμένη από την κυβέρνηση, παρά από την αυτοκίνηση. Διάφορα βιβλιογραφία φαίνεται να είναι το αντίθετο, υπονοώντας ότι ο Ole Kirk αποφάσισε ενεργά να προχωρήσει στην κατασκευή παιχνιδιών. Ωστόσο, οι πιο προσωπικές αναμνήσεις και επανεμφανίσεις υποδεικνύουν ότι όταν το ξυλουργείο του Όλε Κιρκ έπαυε να λειτουργεί το 1932, ο τοπικός κοινωνικός λειτουργός του πρότεινε ή άλλως τον ενθάρρυνε να κάνει παιχνίδια.)

Το 1932, το κατάστημα του Ole Kirk άρχισε να κατασκευάζει ξύλινα τραπέζια, τσουγκράνες, αυτοκίνητα και φορτηγά. Έτυχε μέτριας επιτυχίας, αλλά οι οικογένειες ήταν φτωχές και συχνά δεν μπορούσαν να αντέξουν τέτοιου είδους παιχνίδια. Οι αγρότες στην περιοχή μερικές φορές διαπραγματεύονταν τρόφιμα σε αντάλλαγμα για τα παιχνίδια του. Ole Kirk βρήκε ότι έπρεπε να συνεχίσει να παράγει πρακτικά έπιπλα εκτός από τα παιχνίδια για να παραμείνει στην επιχείρηση. Στα μέσα της δεκαετίας του '30, η μανία παιχνιδιού yo-yo του έδωσε μια σύντομη περίοδο δραστηριότητας, μέχρι να καταρρεύσει ξαφνικά. Για άλλη μια φορά, ο Ole Kirk κατέστρεψε το μειονέκτημα υπέρ του, μετατρέποντας τα εξαρτήματα γιογιό σε τροχούς για ένα φορτηγό παιχνίδι. Ο γιος του, ο Godtfred Kirk Christiansen, άρχισε να εργάζεται γι 'αυτόν, παίρνοντας ενεργό ρόλο στην εταιρεία.

Το 1934 κυκλοφόρησε το όνομα της εταιρείας LEGO. Ο Ole Kirk διοργάνωσε διαγωνισμό μεταξύ του προσωπικού του για να δει ποιος θα μπορούσε να βρει το καλύτερο όνομα για την εταιρεία, προσφέροντας ένα μπουκάλι κρασί σπιτικό ως βραβείο. Ο Christiansen σκέφτηκε δύο ονόματα ο ίδιος, «Legio» (με την επιρροή ενός «Λεγεώνα των παιχνιδιών») και «LEGO», μια αυτοσυντηρούμενη συστολή από τη δανική φράση leg godt, που σημαίνει «παίζουν καλά». Αργότερα, η ομάδα LEGO ανακάλυψε ότι το «LEGO» μπορεί να ερμηνευτεί χαλαρά ως «έβαζα μαζί» ή «συναρμολογώ» στα Λατινικά.

Όταν το πλαστικό άρχισε να χρησιμοποιείται ευρέως, ο Ole Kirk κράτησε με τους καιρούς και άρχισε να παράγει πλαστικά παιχνίδια. Ένα από τα πρώτα αρθρωτά παιχνίδια που έπρεπε να παραχθούν ήταν ένα φορτηγό που μπορούσε να χωριστεί και να ανασυγκροτηθεί. Το 1947, οι Ole Kirk και Godtfred έλαβαν δείγματα πλαστικών τούβλων που συνδέονται μεταξύ τους με την εταιρεία Kiddicraft. Αυτά τα "Kiddicraft Self-Locking Building Bricks" σχεδιάστηκαν και κατοχυρώθηκαν με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τον κ. Hilary Harry Fisher Page, βρετανό πολίτη. Το 1949, ο όμιλος LEGO άρχισε να παράγει παρόμοια τούβλα, που ονομάζονταν "Αυτόματα Τούβλα Δεσίματος". Τα τούβλα LEGO, κατασκευασμένα από οξική κυτταρίνη, αναπτύχθηκαν με το πνεύμα των παραδοσιακών ξύλινων τεμαχίων που θα μπορούσαν να στοιβάζονται το ένα πάνω στο άλλο. Ωστόσο, αυτά τα πλαστικά τούβλα θα μπορούσαν να "κλειδωθούν" μαζί. Είχαν αρκετές στρογγυλές "καρφίτσες" στην κορυφή και ένα κοίλο ορθογώνιο πυθμένα. Θα κολλήσουν μαζί, αλλά όχι τόσο σφιχτά ώστε να μην μπορούν να αποσπαστούν. Το 1953, τα τούβλα έλαβαν ένα νέο όνομα: LEGO Mursten, ή "LEGO Bricks".

Η χρήση πλαστικού για την κατασκευή παιχνιδιών δεν θεωρήθηκε ιδιαίτερα από τους λιανοπωλητές και τους καταναλωτές της εποχής. Πολλές από τις αποστολές του Ομίλου LEGO επιστράφηκαν, λόγω κακών πωλήσεων. θεωρήθηκε ότι τα πλαστικά παιχνίδια δεν θα μπορούσαν ποτέ να αντικαταστήσουν τα ξύλινα. Παρά την κριτική αυτή, ωστόσο, ο Kirk Christiansens επέμενε. Μέχρι το 1954, ο Godtfred έγινε ο νεαρός διευθυντής του ομίλου LEGO. Ήταν η συνομιλία του με έναν αγοραστή στο εξωτερικό που έπληξε την ιδέα ενός συστήματος "παιχνιδιών". Ο Godtfred είδε το τεράστιο δυναμικό των τούβλων LEGO να γίνει ένα σύστημα δημιουργικού παιχνιδιού, αλλά τα τούβλα εξακολουθούσαν να παρουσιάζουν κάποια προβλήματα από τεχνική άποψη: η δυνατότητα κλειδώματος τους ήταν περιορισμένη και δεν ήταν πολύ ευπροσάρμοστα. Μόνο το 1958 αναπτύχθηκε το μοντέλο τούβλου σύγχρονης εποχής. Τα τούβλα βελτιώθηκαν με κοίλους σωλήνες στην κάτω πλευρά του τούβλου. Αυτή η πρόσθετη υποστήριξη στη βάση, επιτρέποντας πολύ καλύτερη δυνατότητα κλειδώματος και βελτιωμένη ευελιξία. Την ίδια χρονιά ο Ole Kirk Christiansen πέθανε και ο Godtfred κληρονόμησε την ηγεσία της εταιρείας.

Ανάπτυξη

Ο Όμιλος LEGO ωρίμασε πολύ τα επόμενα χρόνια. Το 1959, το τμήμα Futura ιδρύθηκε μέσα στην εταιρεία. Το μικροσκοπικό προσωπικό του ήταν υπεύθυνο για τη δημιουργία ιδεών για νέες σειρές. Μια άλλη πυρκαγιά στην αποθήκη έπληξε τον όμιλο LEGO το 1960, καταναλώνοντας το μεγαλύτερο μέρος του αποθέματος των ξύλινων παιχνιδιών της εταιρείας. ευτυχώς για την εταιρεία, η γραμμή τούβλο LEGO ήταν αρκετά ισχυρή μέχρι τότε που η εταιρεία αποφάσισε να εγκαταλείψει την παραγωγή ξύλινων παιχνιδιών. Μέχρι το τέλος του έτους, το προσωπικό του ομίλου LEGO είχε φτάσει πάνω από 450 συνολικά άτομα.

Τα 1961 και 1962 είδαν την εισαγωγή των πρώτων τροχών LEGO, μια προσθήκη που επέκτεινε τις δυνατότητες κατασκευής αυτοκινήτων, φορτηγών, λεωφορείων και άλλων οχημάτων από τούβλα LEGO. Επίσης, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο όμιλος LEGO εισήγαγε παιχνίδια ειδικά σχεδιασμένα για την προσχολική αγορά και έδωσε τη δυνατότητα στη Samsonite να ξεκινήσει την παραγωγή και πώληση προϊόντων LEGO στον Καναδά, μια ρύθμιση που θα συνεχιστεί μέχρι το 1988. Υπήρχαν περισσότερες από 50 ομάδες τούβλα στα LEGO System του Play μέχρι τώρα.

Το 1963, το υλικό που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία τούβλων LEGO, οξικής κυτταρίνης, έπεσε υπέρ ενός πιο σταθερού ακρυλονιτριλίου βουταδιενίου στυρολίου (ABS πλαστικό), το οποίο χρησιμοποιείται ακόμα σήμερα. Το ABS είναι μη τοξικό, είναι λιγότερο επιρρεπές σε αποχρωματισμό και στρέβλωση και είναι επίσης πιο ανθεκτικό στη θερμότητα, τα οξέα, το αλάτι και άλλες χημικές ουσίες από την οξική κυτταρίνη. Τα τούβλα LEGO που κατασκευάστηκαν από πλαστικό ABS το 1963 εξακολουθούν να κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος του σχήματος και του χρώματος τους 50 χρόνια αργότερα και εξακολουθούν να αλληλεπιδρούν με τα πιο πρόσφατα κατασκευασμένα τούβλα LEGO.

Το 1964 ήταν η πρώτη φορά που τα εγχειρίδια οδηγιών συμπεριλήφθηκαν στα σετ LEGO.

Μια από τις πιο επιτυχημένες σειρές του LEGO Group, το σύστημα τρένων LEGO, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1966. Τα αρχικά σύνολα τρένων περιλάμβαναν κινητήρα και ράγες 4,5 βολτ. Τα 2 χρόνια αργότερα εισήχθη ένας κινητήρας 12 βολτ.

Στις 7 Ιουνίου 1968, άνοιξε το πρώτο πάρκο LEGOLAND στο Billund. Αυτό το θεματικό πάρκο παρουσίαζε περίτεχνα μοντέλα μικροσκοπικών πόλεων που χτίστηκαν αποκλειστικά από τούβλα LEGO. Το πάρκο των τριών στρεμμάτων (12.000 τ.μ.) προσελκύει 625.000 επισκέπτες μόνο το πρώτο έτος. Κατά τα επόμενα 20 χρόνια, το πάρκο αυξήθηκε σε περισσότερο από 8 φορές το αρχικό μέγεθός του και τελικά κατά μέσο όρο σχεδόν ένα εκατομμύριο επισκέπτες ανά έτος. Περισσότερα από 18 εκατομμύρια σύνολα LEGO πωλήθηκαν το 1968.

Το 1969 κυκλοφόρησε το σύστημα DUPLO. Πρόκειται για ένα σύστημα που αναπτύχθηκε πρόσφατα και απευθύνεται σε μικρότερα παιδιά. Τα τούβλα DUPLO είναι πολύ μεγαλύτερα από τα τούβλα LEGO, καθιστώντάς τα ασφαλέστερα για πολύ μικρά παιδιά, αλλά τα δύο συστήματα είναι συμβατά: Τα τούβλα LEGO μπορούν να τοποθετηθούν τακτοποιημένα σε τούβλα DUPLO, καθιστώντας εύκολη τη μετάβαση στο σύστημα LEGO καθώς τα παιδιά ξεπερνούν τα τούβλα DUPLO. Το πρόθεμα "du" στο DUPLO αναφέρεται στον αριθμό 2, εκ των οποίων ένα τούβλο διπλό είναι ακριβώς διπλάσιο από το μέγεθος ενός κτιρίου LEGO.

Η δεκαετία του 1960 ήταν μια περίοδος ανάπτυξης για τον όμιλο LEGO, που μέχρι το 1970, ένα από τα μεγαλύτερα ερωτήματα που αντιμετώπισε ήταν το καλύτερο για τη διαχείριση και τον έλεγχο της αναπτυσσόμενης αγοράς.

Επέκταση

Μέχρι το 1970, ο όμιλος LEGO είχε προσωπικό άνω των 900. Οι επόμενες δεκαετίες σηματοδότησαν σημαντική επέκταση στα νέα σύνορα του παιχνιδιού και του μάρκετινγκ. Τα LEGO άρχισε να στοχεύει στην αγορά των γυναικών με την εισαγωγή τεμαχίων επίπλων και κούκλες το 1971. Το σύμπαν του LEGO επέκτεινε τις δυνατότητές του με την προσθήκη σκαφών και πλοίων, με κομμάτια σκάφους που επιπλέουν το 1972.

Κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, ο γιος του Godtfred Kirk Christiansen, Kjeld Kirk Kristiansen, προσχώρησε στο διευθυντικό προσωπικό της εταιρείας, αφού κέρδισε επιχειρηματικά πτυχία στην Ελβετία και τη Δανία. Ένα από τα πρώτα επιτεύγματα της Kjeld με την εταιρεία ήταν το θεμέλιο των εγκαταστάσεων παραγωγής καθώς και ένα τμήμα έρευνας και ανάπτυξης που θα ήταν υπεύθυνο για την ενημέρωση των μεθόδων παραγωγής της εταιρείας. Ανθρώπινες φιγούρες με δυνατά όπλα εμφανίστηκαν το 1974 σε σύνολα "LEGO family", τα οποία αργότερα έγιναν οι μεγαλύτεροι πωλητές. Την ίδια χρονιά εισήχθη μια πρόωρη έκδοση του μικροσκοπικού προσώπου LEGO «μίνι φιγούρα», αλλά δεν ήταν δυνατή και δεν είχε τυπωμένο πρόσωπο στο κεφάλι του. Ένα εργοστάσιο παραγωγής LEGO άνοιξε στο Enfield, Connecticut στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τα σετ "Expert Series" παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 1975, προσανατολισμένα προς τους ηλικιωμένους και πιο έμπειρους κατασκευαστές LEGO. Αυτή η γραμμή αναπτύχθηκε σύντομα στα σύνολα "Expert Builder", που κυκλοφόρησε το 1977. Αυτά τα τεχνικά σύνολα περιελάμβαναν κινούμενα εξαρτήματα όπως γρανάζια, διαφορικά, γρανάζια, μοχλούς, άξονες και γενικές αρθρώσεις και επέτρεψαν την κατασκευή ρεαλιστικών μοντέλων όπως τα αυτοκίνητα, το τιμόνι και το πηδάλιο και οι κινήσεις του κινητήρα. Τέλος, ο κόσμος LEGO συνήλθε το 1978 με την προσθήκη του LEGO "μίνι φιγούρα". Αυτοί οι μικροί άνθρωποι του LEGO έχουν δυνατά χέρια και πόδια και ένα φιλικό χαμόγελο. Ο αριθμός αυτός χρησιμοποιήθηκε σε πολλές ποικιλίες των συσκευών LEGO, επιτρέποντας στους καταναλωτές να κατασκευάζουν περίτεχνες πόλεις με κτίρια, δρόμους, οχήματα, τρένα και βάρκες, στην ίδια κλίμακα και να κατοικούνται από τους χαμογελαστά μίνι πολιτικούς LEGO.

Μια άλλη σημαντική επέκταση της σειράς LEGO έγινε το 1979, με τη δημιουργία συνόλων LEGO Space. Αστροναύτες, ρουκέτες, σεληνιακοί δρομείς και διαστημόπλοια κάλυψαν αυτή την επιτυχημένη σειρά. Η σειρά Scala έκανε το ντεμπούτο και αυτή τη χρονιά, με στοιχεία κοσμημάτων που διατίθενται προς τα νεαρά κορίτσια. Ο Kjeld Kirk Kristiansen έγινε πρόεδρος του LEGO φέτος. Μια άλλη δεκαετία ολοκληρώθηκε με τα παιχνίδια LEGO που εξακολουθούν να ισχύουν.

Τα τούβλα LEGO είχαν πάντα μια εποικοδομητική δυνατότητα που θεωρούνταν από ορισμένους εκπαιδευτικούς ως ένα ανεκτίμητο πλεονέκτημα για να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν ικανότητες δημιουργικότητας και επίλυσης προβλημάτων. Από τη δεκαετία του 1960, οι δάσκαλοι χρησιμοποιούν τα τούβλα LEGO στην τάξη για διάφορους λόγους. Το 1980, ο Όμιλος LEGO ίδρυσε το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προϊόντων (το οποίο μετονομάστηκε τελικά στο LEGO Dacta, το 1989), ειδικά για να επεκτείνει τις εκπαιδευτικές δυνατότητες των παιχνιδιών τους. Ένα εργοστάσιο συσκευασίας και συναρμολόγησης άνοιξε στην Ελβετία, ακολουθούμενος από ένα άλλο στη Γιουτλάνδη της Δανίας που κατασκευάζει ελαστικά LEGO.

Η δεύτερη γενιά των τρένων LEGO εμφανίστηκε το 1981. Όπως πριν από αυτά ήταν διαθέσιμα σε είτε 4.5 V (με μπαταρία) ή 12 V (mains powered), αλλά μια πολύ ευρύτερη ποικιλία αξεσουάρ ήταν διαθέσιμα, συμπεριλαμβανομένων των φώτων εργασίας, τηλεχειριζόμενο σημεία και σήματα και αποσυνδέσεις.

Το εμπορικό σήμα LEGO

Το όνομα του Ομίλου LEGO έχει γίνει τόσο συνώνυμο με το ναυαρχίδα του παιχνιδιού του, που πολλοί χρησιμοποιούν τις λέξεις "LEGO" (συλλογικά) ή "LEGO" για να αναφερθούν στα ίδια τα τούβλα και ακόμη και σε πλαστικά τούβλα που μοιάζουν με τούβλα LEGO, αν και το LEGO Group αποθαρρύνει αυτό ως αραίωση του εμπορικού τους σήματος. Οι κατάλογοι της LEGO στη δεκαετία του 1970 και του 1980 περιείχαν ένα σημείωμα που διαβάζουν.

Η λέξη LEGO® είναι ένα εμπορικό σήμα και είναι πολύ ιδιαίτερη για όλους μας στις εταιρείες του LEGO Group. Θα θέλαμε ειλικρινά να σας βοηθήσουμε να το κρατήσετε ξεχωριστό. Παρακαλούμε πάντα να αναφέρετε τα τούβλα μας ως «LEGO Bricks or Toys» και όχι «legos». Με αυτόν τον τρόπο, θα βοηθήσετε να προστατεύσετε και να διατηρήσετε ένα εμπορικό σήμα από το οποίο είμαστε πολύ υπερήφανοι και που σημαίνει ποιότητα σε όλο τον κόσμο. Ευχαριστώ! Susan Williams, Υπηρεσίες Καταναλωτών.

Το "LEGO" είναι επίσημα γραμμένο με όλα τα κεφαλαία γράμματα. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι για να προστατεύσει το εμπορικό σήμα της, η λέξη LEGO πρέπει πάντα να χρησιμοποιείται ως επίθετο, όπως στο "LEGO set", "LEGO products", "LEGO universe" κ.ο.κ. Παρόλα αυτά, τέτοιες εταιρικές επιλήψεις συχνά αγνοούνται ως εταιρική παρέμβαση στη χρήση της γλώσσας, και η λέξη lego χρησιμοποιείται συνήθως όχι μόνο ως ουσιαστικό για να αναφέρεται σε τούβλα LEGO, αλλά και ως γενικός όρος που αναφέρεται σε οποιοδήποτε είδος αλληλένδετων τούβλων παιχνιδιών.

Σχεδιασμός και κατασκευή

Από την εισαγωγή τους το 1949, τα κομμάτια LEGO όλων των ποικιλιών αποτελούν, πρωτίστως, μέρος ενός συστήματος. Τα κομμάτια του LEGO από το 1963 εξακολουθούν να αλληλοσυνδέονται με κομμάτια που έγιναν σήμερα, παρά τις ριζικές αλλαγές στο σχήμα και το σχεδιασμό τα τελευταία χρόνια. Τα καταστήματα LEGO για μικρά παιδιά είναι συμβατά με αυτά που έχουν κατασκευαστεί για εφήβους.

Τα τούβλα, οι δοκοί, οι άξονες, τα μίνι φιγούρες και όλα τα άλλα στοιχεία του συστήματος LEGO κατασκευάζονται με έναν απαιτητικό βαθμό ανοχής. Όταν κουμπωθούν μαζί, τα κομμάτια πρέπει να έχουν ακριβώς τη σωστή ποσότητα «δύναμης συμπλέκτη». Πρέπει να παραμείνουν μαζί μέχρι να απομακρυνθούν. Δεν μπορεί να είναι πολύ εύκολο να αποκολληθούν, ή το αποτέλεσμα θα είναι δημιουργίες LEGO που είναι ασταθείς. δεν μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να χωριστεί, καθώς η αποσυναρμολόγηση μιας δημιουργίας για την κατασκευή ενός άλλου είναι μέρος της προσφυγής του LEGO. Προκειμένου τα κομμάτια να έχουν τη σωστή «δύναμη συμπλέκτη», τα στοιχεία LEGO κατασκευάζονται με ανοχή 2 μικρομέτρων (0.00008 ίντσες).

Από το 1963, τα κομμάτια LEGO κατασκευάζονται από ένα ισχυρό, ελαστικό πλαστικό γνωστό ως ακρυλονιτρίλιο βουταδιένιο στυρόλιο ή ABS. Χρησιμοποιούνται μηχανές ακριβείας, καλουπιών μικρής χωρητικότητας και οι ανθρώπινοι επιθεωρητές ελέγχουν σχολαστικά την έξοδο των καλουπιών, για να εξαλείψουν σημαντικές αποκλίσεις στο χρώμα ή το πάχος. Τα φθαρμένα καλούπια είναι τοποθετημένα στα θεμέλια των κτιρίων για να μην πέσουν στα χέρια των ανταγωνιστών. Σύμφωνα με τον όμιλο LEGO, οι διαδικασίες χύτευσης του είναι τόσο ακριβείς ώστε μόνο 18 τούβλα από κάθε εκατομμύριο δεν πληρούν τα αυστηρά πρότυπα. Χάρη σε αυτή τη φροντίδα στον τομέα της μεταποίησης, ο Όμιλος LEGO έχει διατηρήσει έναν τόσο υψηλό βαθμό ποιότητας κατά τη διάρκεια των δεκαετιών. αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που τα κομμάτια που κατασκευάστηκαν πριν από 40 χρόνια εξακολουθούν να αλληλοσυνδέονται με τα κομμάτια που κατασκευάζονται σήμερα.

Η κατασκευή τούβλων LEGO συμβαίνει σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Η χύτευση πραγματοποιείται σε ένα από τα δύο εργοστάσια στη Δανία και την Ελβετία. Οι διακοσμήσεις και η συσκευασία τούβλων πραγματοποιούνται σε εργοστάσια στη Δανία, την Ελβετία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Νότια Κορέα, την Τσεχική Δημοκρατία και πιο πρόσφατα την Κίνα. Η ετήσια παραγωγή τούβλων LEGO ανέρχεται σε περίπου 20 δισεκατομμύρια ετησίως, ή περίπου 600 τεμάχια ανά δευτερόλεπτο.

LEGO σήμερα

Από τότε που άρχισε να παράγει πλαστικά τούβλα, ο όμιλος LEGO Group έχει κυκλοφορήσει χιλιάδες θεατρικά σύνολα γύρω από το διάστημα, ρομπότ, πειρατές, βίκινγκς, ιππότες, δεινοσαύρους, πόλεις, προάστια, διακοπές, άγρια Δύση, Αρκτική, Άνθρωπος, Star Wars, Harry Potter, BIONICLE και πολλά άλλα. Τα σύνολα που περιέχουν νέα κομμάτια κυκλοφορούν συχνά. Το 2006, η LEGO ανακοίνωσε την προμήθεια παγκόσμιων δικαιωμάτων παιχνιδιών με το κανάλι καλωδιακής τηλεόρασης Nickelodeon για τη δημιουργία συγκροτημάτων με θέματα από δύο επιτυχίες τηλεοπτικών εκπομπών: SpongeBob SquarePants και Avatar: The Last Airbender.

Υπάρχουν επίσης κινητήρες, εργαλεία, φώτα, αισθητήρες και φωτογραφικές μηχανές διαθέσιμες για χρήση με τα εξαρτήματα LEGO. Υπάρχουν ακόμη και ειδικά τούβλα, όπως το LEGO RCX που μπορεί να προγραμματιστεί με έναν υπολογιστή για να εκτελεί πολύπλοκες και χρήσιμες εργασίες. Αυτά τα προγραμματιζόμενα τούβλα πωλούνται με το όνομα LEGO Mindstorms.

Ανακτήθηκε από το "https://lego.fandom.com/el/wiki/LEGO?oldid=1295".