FANDOM

Το Σπίτι της Ολίβια είναι ένα σετ LEGO Friends που κυκλοφόρησε το 2012. Ο αριθμός του άρθρου είναι 3315. Το σετ κοστίζει 75,00 δολάρια. Περιλαμβάνει την Ολίβια, την Άννα, τον Πίτερ, και την Γατούλα. Περιλαμβάνεται επίσης μια χορτοκοπτική μηχανή, ένα μπάρμπεκιου και ένα μπαχαρικό λαχανικών. Το μεγάλο σπίτι περιλαμβάνει μπάνιο, υπνοδωμάτιο της Ολίβια, κουζίνα, καθιστικό και χαλαρωτικό χώρο στην οροφή.

Περιγραφή

Το σπίτι της Ολίβια είναι κυρίως μαύρο σε χρώμα, αλλά έχει επίσης λευκά και ροζ χρώματα καθώς και μια σκούρα ροζ στέγη. Το σπίτι είναι αρθρωτό, έτσι ώστε να μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε διαφορετικό ύφος. Για να το επιτρέψετε αυτό, το σετ χωρίζεται σε επτά κύρια τμήματα: την αυλή, την κουζίνα, το καθιστικό, το υπνοδωμάτιο της Ολίβια, την τουαλέτα, το τμήμα οροφής και την αίθριο στον τελευταίο όροφο. Τρεις μίνι κούκλες. Η Ολίβια, η Άννα, και ο Πιτερ, περιλαμβάνονται επίσης ως μία από τις γάτες κατοικίδιων ζώων της Ολίβια, γατάκια.

Η αυλή είναι χτισμένη σε πράσινες πλάκες. Είναι κυρίως μπροστά από το σπίτι, αλλά επεκτείνεται γύρω από τη δεξιά πλευρά του σπιτιού. Τα μπαλώματα του φωτεινού κιτρινο-πράσινου γρασιδιού βρίσκονται ακριβώς μπροστά από το σπίτι. Ένα ημικύκλιο του φωτεινού κίτρινου-πράσινου γρασιδιού αρχίζει περίπου στα μισά του αρχικού σχεδίου του σπιτιού. Στον ημικύκλιο είναι ένας κήπος με πολλά ροζ και άσπρα λουλούδια και ένα ηλιέλαιο. Στο ορθογώνιο του κίτρινου-πράσινου στα αριστερά του ημικυκλίου υπάρχει μια καθαρή σειρά κόκκινων λουλουδιών. Στα δεξιά υπάρχει ένα σπάσιμο από το κιτρινωπό χορτάρι για ένα πεζοδρόμιο που οδηγεί στην μπροστινή πόρτα. Το κίτρινο-πράσινο επανεκκινεί εν συντομία με μια μικρή περιοχή όπου υπάρχουν δύο κόκκινα σφάλματα. Ένα καφετί έμπλαστρο με δύο καρότα και δύο από κάποια φυτικά φυτά ή φυτά αποτελούν ένα λαχανόκηπο. Το πεζοδρόμιο ανάμεσα στα δύο κίτρινα πράσινα μπαλώματα έχει ένα γραμματοκιβώτιο στην αριστερή πλευρά και οδηγεί σε μια ευθεία διαδρομή από την πόρτα σε ανάμεσα σε δύο λευκά κομμάτια φράχτη. Ο φράκτης τελειώνει μετά από ένα κομμάτι στην αριστερή πλευρά και αφήνει μόνο ένα σκαλί που εκτίθεται στη δεξιά πλευρά. Ο φράκτης στα αριστερά αναβιώνει όπου δημιουργεί μια γωνία γύρω από το κίτρινο μπάρμπεκιου. Συνεχίζει γύρω από τη γωνία έως ότου φτάσει στην κούνια στο τέλος της αυλής. Μια μικρή περιοχή σκυροδέματος παρόμοια με το πεζοδρόμιο είναι στα δεξιά του κίτρινου μπάρμπεκιου. Στα δεξιά της μικρής περιοχής σκυροδέματος υπάρχει ένας στρογγυλός, ανοιχτόχρωμος πίνακας με ένα πιο σκούρο μπλε πιάτο (με ένα κόκκινο hot dog ή λουκάνικο μέσα), ένα διαφανές κύπελλο με πορτοκαλί λουλούδι στην κορυφή και ένα καφέ βάζο με λευκό ακροφύσιο.

Η κουζίνα είναι χτισμένη σε μια λευκή πλάκα. Μέρος της αυλής περιλαμβάνεται στην πλάκα βάσης, συγκεκριμένα στην περιοχή του πεζοδρομίου μπροστά από την πόρτα και 3x6 καρφιά αξίας του κίτρινο-πράσινο γρασίδι σε κάθε πλευρά του πεζοδρομίου (συμπεριλαμβανομένης της περιοχής με τα δύο κόκκινα σφάλματα). Οι τοίχοι που περιβάλλουν και συνθέτουν το εξωτερικό της κουζίνας είναι κυρίως μαύρισμα, αλλά έχουν λευκή επένδυση στον πυθμένα και στην κορυφή των μαύρων τοίχων. Ο τοίχος στην πλευρά της πόρτας με τα κόκκινα σφάλματα έχει ένα λευκό παράθυρο με ένα μικρό κρεβάτι με λουλούδια στο περβάζι που περιλαμβάνει ένα μοναδικό ροζ λουλούδι και ένα άλλο λουλούδι που δεν έχει ακόμη ανθίσει. Υπάρχουν δύο κίτρινα φώτα από τις δύο πλευρές της λευκής πόρτας. Πάνω από την πόρτα είναι μια τέντα με μοτίβο ροζ, ματζέντα, ροζ, ματζέντα, ροζ, ματζέντα, ροζ. το τείχος στην αριστερή πλευρά της πόρτας σώζεται από το να είναι κενό από ένα αυτοκόλλητο που απεικονίζει cartoony, ροζ λουλούδια που τρέχουν σε μια γραμμή μέχρι τον τοίχο. Η πλευρά της κουζίνας που βλέπει στο εξωτερικό του τελειωμένου σπιτιού είναι κενή χωρίς παράθυρα, αυτοκόλλητα ή ακόμα και μια αυλή στο εξωτερικό. Το αντίθετο τοίχωμα της κουζίνας είναι πανομοιότυπο, εκτός από δύο μαύρες ακίδες Technic που το συνδέουν με το καθιστικό. Το εσωτερικό της κουζίνας διαθέτει λευκά και ασβεστωμένα έπιπλα. Μια μικρή λευκή κουζίνα με ένα μεγάλο, ανοιχτό μπλε τηγάνι πάνω στον κενό τοίχο (χωρίς τις τεχνικές καρφίτσες). Δίπλα στη σόμπα υπάρχει λευκός νεροχύτης με μαύρη βρύση διπλάσια από τη σόμπα. Μετά το νεροχύτη ξεκινά ένας πράσινος ασβέστη που εκτείνεται από τον νεροχύτη μέχρι τη γωνία όπου γυρίζει και στη συνέχεια στην άκρη της πόρτας. Δίπλα στην πόρτα, ο μετρητής έχει δύο λευκά συρτάρια που φέρουν ανοιχτό γαλάζιο ασημένιο σκεύος. Στην κορυφή του αντίθετου τμήματος με τα συρτάρια υπάρχει ένας μαύρος και γκρίζος επεξεργαστής τροφίμων με δύο καρφιά, ένα κίτρινο και ένα ροζ στο εσωτερικό. Το γωνιακό τμήμα μεταξύ των συρταριών και του νεροχύτη περιλαμβάνει ανοιχτό γαλάζιο αξεσουάρ κουζίνας όπως ένα κύπελλο μέτρησης, ένα χτυπητήρι αυγού και δύο πυθμένα cupcake. Από την άλλη πλευρά της πόρτας είναι ένα λευκό ψυγείο (με πράσινο ασβέστη κορυφή) που περιέχει ένα γαλάζιο κουτί γάλακτος. Στην κορυφή του ψυγείου υπάρχουν ένα λευκό αναδευτήρα αλατιού και ένας αναδευτήρας μαύρης πιπεριάς. Σχεδόν στο κέντρο του δωματίου υπάρχει ένα μαύρο τραπέζι με δύο γαλάζια πιάτα με φρούτα (όπως μήλα και κεράσια) και ένα άλλο καπκέικ. Τρία λευκά κόπρανα με ασβέστη πράσινη επένδυση περιβάλλουν το τραπέζι.

Μίνι Φιγούρες