FANDOM

Olivia
«Είναι εύκολο, ή τουλάχιστον μπορούμε να το καταλάβουμε.»
―Ολίβια

Η Ολίβια είναι μια φιγούρα μίνι-κούκλα LEGO Friends εισαχθεί στο 2012. Είναι ένας από τους πέντε κύριους χαρακτήρες του θέματος και η πρωταγωνίστρια της τηλεοπτικής σειράς LEGO Friends of Heartlake City, που εμφανίζεται σε όλα τα επεισόδια. Είναι το έξυπνο κορίτσι της ομάδας των φίλων. Αυτή τη στιγμή εμφανίζεται σε πολλά σύνολα και η πλειοψηφία από αυτούς έρχονται με διαφορετικές εξαρτήσεις. Η Ολίβια εμφανίζεται επίσης στην πλειοψηφία των ιστοσελίδων του LEGO Friends.

Περιγραφή

Η Ολίβια έχει καιρό κάστανο καφετί κυματιστά μαλλιά, που ρέει κάτω από την πλειοψηφία των πίσω. Τα μαλλιά της είναι σάρωσε προς τα αριστερά, αλλά έχει ένα χαλαρό μεγάλο σκέλος που πέφτει πάνω στην δεξιά γωνία του το μέτωπό της. Υπάρχουν δύο τρύπες για την τρέσα, μία στην κορυφή και μία στην αριστερή πλευρά. Αυτές οι τρύπες κρατήστε τόξα και άλλα αξεσουάρ, όπως η κορώνες και γυαλιά ηλίου. Δύο σύνολα εμφανίζεται στο έρχονται με καλύμματα κεφαλής, η οποία έχει τα μαλλιά της δεμένα πίσω σε μια πλεξούδα ή αλογοουρά. Και οι δύο έχουν μόνο μία τρύπα στο πίσω μέρος.

Το δέρμα της Ολίβια είναι δίκαιο. Τα μάτια της ήταν αρχικά κεχριμπαρένιο χρώμα, αλλά το 2013, αυτά άλλαξαν σε ένα ελαφρύ καφέ χρώμα. Η Ολίβια έχει ένα κλειστό χαμόγελο, η οποία είναι διακοσμημένη με ροζ κραγιόν.

Όταν φορούν ενδύματα, η Ολίβια συνήθως φορά έντονα χρωματιστά πουκάμισα ή μπλουζάκια, συνήθως σε χρώματα: ροζ, ανοιχτό ροζ, πορτοκαλί, ματζέντα, ασβέστη και λευκό. Εάν η κορυφή της δεν είναι ματζέντα, ο σχεδιασμός στην κορυφή είναι συνήθως. Όλες οι κορυφές έχουν μεγάλα σχέδια που καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του κέντρου ή μιας από τις κάτω γωνίες. Αν η κορυφή εισήχθη σε ένα σετ με την Ολίβια, είναι πιθανό ότι η σχεδίασή της αποτελείται από τουλάχιστον μία καρδιά.

Η Ολίβια συνήθως φορά επίπεδες ή δύο στρωμνές φούστες, οι οποίες είναι σχεδόν πάντα σε ένα φωτεινό χρώμα διαφορετικό από την κορυφή της. Η μόνη φούστα που φορούσε και δεν είχε έντονο χρώμα ήταν σκούρο μπλε. Περιστασιακά φοράει επίσης σκούρο μπλε ή ασβέστη τζιν. Τα παπούτσια της είναι πάντα ένα ή δύο χρώματα. Η Ολίβια φοράει παπούτσια επίπεδη, μπαλέτου και παπούτσια. Η μόνη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα είναι το κομμάτι του ποδιού από το Δέντρο της Ολίβια, το οποίο έχει τη φθορά του με ανοιχτό ροζ καλσόν και λευκές μπότες.

Η Ολίβια διαθέτει επίσης πολλές άλλες στολές, κατάλληλες για συγκεκριμένες δραστηριότητες. Η παλέτα χρωμάτων για αυτά τα ρούχα είναι λιγότερο συγκρατημένη και τα σχέδια δεν είναι τόσο συγκεκριμένα. Ορισμένα σχέδια έχουν μόνο μια μικρή ποσότητα λεπτομέρειας, όπου άλλοι καταλαμβάνουν ολόκληρο τον κορμό. Ο σχεδιασμός της καρδιάς της Ολίβια δεν μπορεί να βρεθεί σε κανένα από αυτά, εκτός από μία από τις κορυφές μπικίνι και το χειμώνα της. Ορισμένα από αυτά τα ρούχα έχουν μόνο ελάχιστες διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχουν περισσότερες σημαντικές αλλαγές. Οι χειμωνιάτικες, ιππαστικές και σκιές της Ολίβια έχουν τα μανίκια της. Η χειμωνιάτικη, ιππασία και νοσοκομειακή ρούχα της έχουν επίσης φορούν μακρύ παντελόνι. Τα μόνα άλλα κομμάτια ποδιών που έχει η Ολίβια είναι σαρόνγκ και ζευγάρι κάλτσες κολύμβησης, που και οι δύο προέρχονται από το μπικίνι της. Εκτός από τα σαγιονάρες και τις μπότες της, τα στυλ των παπουτσιών είναι τα ίδια με εκείνα που φοράει επιπόλαια.

Εμψύχωση

Η Ολίβια έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει με έναν άνθρωπο πιο κοντά στις τηλεοπτικές εκπομπές CGI του θέματος. Η Ολίβια φοράει συνήθως τα κανονικά ρούχα της από τα σετ, αλλά τα ζευγάρια με μια ροζ μαλλιά. Μερικά από τα άλλα ρούχα που φοριούνται βασίζονται σε φυσικές εκδόσεις, όπου άλλοι κατασκευάζονται για την παράσταση. Η Ολίβια φοράει μια ευρύτερη γκάμα χρωμάτων και έχει περισσότερες κάλτσες, όπως μια μεταμφίεση και μια κατάσκοπος.

Στις ιστοσελίδες του 2D LEGO Friends, οι καλλιτέχνες ξαναγίνουν την Ολίβια να μοιάζει πιο ρεαλιστικά με τον άνθρωπο. Φοράει πολλές διαφορετικές στολές, μερικές μοναδικές και μερικές που ανυψώνονται από τα σετ. Όπως και στο CGI δείχνει, η Ολίβια είναι συχνά δει σε μια ζώνη μαλλιών.

Στο LEGO Friends: The Video Game

Η Ολίβια έχει τη δυνατότητα να χτίσει ένα κτίριο για το θέρετρο μόλις της δείξετε τα σχέδια. Αν το χτυπήσετε, θα κυλά, θα χορέψει, θα κάνει ένα πείραμα επιστήμης ή θα γυρίσει το Ζόμπο.

Ιστορικό

Από τους πέντε φίλους, η Ολίβια είναι το πιο έξυπνο κορίτσι της ομάδας. Είναι η κόρη του Πίτερ και της Άννα, της ανιψιάς της Σόφι και του Χένρι και του ξαδέλφου του Όλα. Έχει ένα αδελφό, έναν μικρότερο αδελφό που ονομάζεται Ίζζυ. Οι δύο δεν πηγαίνουν καλά και η Ίζζυ προσπαθεί συνεχώς να τη φάρσα, αλλά ισχυρίζεται ότι είναι «άδικο» και πάντα αποφεύγει τις προσπάθειές της. Η οικογένεια μετακόμισε πρόσφατα σε ένα σπίτι στην Χάρτλεϊκ Σίτυ. Ζει με τους γονείς της, τον αδελφό της, έναν σκύλο κατοικίδιων ζώων που ονομάζεται Σκάρλετ (ο οποίος δόθηκε στην Ολίβια από την Σόφι) και την κατοικίδιο ζώο εσωτερικής γάτας της, που ονομάζεται Κίττυ.

Στο LEGO Friends of Heartlake City

Η Ολίβια ήταν αναστατωμένος ότι δεν είχε φίλους, δεδομένου ότι ήταν δύο εβδομάδες από τότε που μετακόμισε στη Χάρτλεϊκ Σίτυ. Η θεία της Σόφι της είπε ότι κανόνισε να συναντήσει τη Μια στους στάβλους. Αργότερα, μια γυναίκα έδωσε στη Σόφι ένα κουτάβι που ονομάζεται Σκάρλετ, καθώς δεν μπορούσε πλέον να την φροντίσει. Η Σόφι έδωσε την Ολίβια, η Σκάρλετ καθώς ήταν πολύ απασχολημένη για να την απασχολήσει αυτή τη στιγμή. Η Ολίβια έβγαλε τυχαία το λουρί του Σκάρλετ και την κυνηγούσε γύρω από το Χάρτλεϊκ Σίτυ. Ενώ κυνηγούσε τη Σκάρλετ, έπεσε στον Τζέικομπ, η Έμμα, η Στέφανι, την Άντρεα και τέλος την Μία. Η Ολίβια ζήτησε συγγνώμη σε όλους και σύντομα την χάριζαν. Η Ολίβια ζήτησε συγγνώμη σε όλους και σύντομα την χάριζαν. Όταν η Σκάρλετ και το άλογο της Μία, η Μπέλλα, έφυγαν, η Ολίβια βοήθησε να βρουν τα δύο ζώα μαζί με τα άλλα κορίτσια.

Εμφανίσεις

Γκάλερι

  • Η LEGOWiki (Ελληνική εγκυκλοπαίδεια LEGO) έχει μια συλλογή από εικόνες της Ολίβια στην Ολίβια/Γκάλερι.