FANDOM

Kai njo452

Ο Κάι είναι το κόκκινο νίντζα του LEGO NINJAGO του μίνι φιγούρα πυρκαγιάς που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2011. Ο Σενσέι Γου ανέθεσε τον χάρτη στα χρυσά όπλα στον πατέρα του Κάι. Είναι ο αδελφός της Νιά. Ήταν σιδηρουργός προτού να ασχοληθεί με τον Σενσέι Γου. Ο Κάι είναι φλογερός τόσο με αγωνιστικό στυλ και ιδιοσυγκρασία, όσο και με έναν πολύ ανεξάρτητο χαρακτήρα. Εντούτοις, τελικά απέκτησε τον έλεγχο των παρορμητικών τάσεων του.

Περιγραφή

Παραλλαγές

Ο Κάι, όπως και το άλλο νίντζα, έχει πολλές διαφορετικές παραλλαγές.

Εκπαιδευόμενος

Η αρχική φορεσιά του Κάι, η οποία εμφανίστηκε σε διάφορες σειρές το 2011, είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου κόκκινη. Τα πόδια του είναι κόκκινα, τυπωμένα με ένα σκούρο κόκκινο φύλλο, το οποίο είναι επίσης τυπωμένο στα ισχία του. Ο κορμός του είναι επίσης κόκκινος, με μαύρα χέρια. Είναι τυπωμένο με διάφορα σκοτεινά κόκκινα φύλλα, τα οποία συνδέονται με ένα χρυσό σήμα, που μοιάζει μάλλον με λιοντάρι. Το πρόσωπό του είναι κίτρινο και δείχνει αποφασιστική έκφραση. Έχει πολλά κόκκινα σημάδια που τρέχουν σε αυτό. Φορά ένα κόκκινο περιτύλιγμα νίντζα.

DX

Η παραλλαγή DX του Κάι είναι αρκετά παρόμοια με την τακτική του έκδοση, αλλά με ιδιαίτερα διαφορετική εκτύπωση. Το κατώτερο τμήμα της έκδοσης DX, όπως και εκείνο της κανονικής, εκτυπώνεται με ένα φύλλο στα πόδια και τον ισχίο, αλλά, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, έχει μια έντονη ουρά δράκου τυπωμένη επάνω του. Ο κορμός είναι καθαρό κόκκινο, με μαύρα χέρια, και ένα φλογερό δράκο τυπωμένο πάνω του σε χρυσό. Στο πίσω μέρος του κορμού, τυπώνεται το όνομα του Κάι. Το πρόσωπο και το περιτύλιγμα που χρησιμοποιούνται στην παραλλαγή είναι πανομοιότυπα με αυτά που χρησιμοποιήθηκαν προηγουμένως.

Κέντο

Αυτή η έκδοση του Κάι, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2012, έχει τα βασικά πόδια του Κάι που είναι, κόκκινα, τυπωμένα με ένα φύλλο. Ο κορμός έχει μαύρα χέρια και καλύπτεται με οπλισμό κέντο, αλλά κάτω από αυτό είναι ακριβώς ο ίδιος με τον βασικό παραλλαγή του Κάι το 2011. Το κεφάλι του είναι και πάλι το ίδιο που χρησιμοποιείται από τη βασική παραλλαγή του, ενός περιτύλιγμα νίντζα, φορά ένα κράνος κέντο, το οποίο έχει μια ξεχωριστή ομοιότητα με μια μάσκα χόκεϊ στη σχάρα.

ZX

Η παραλλαγή ZX του Κάι έχει κόκκινα πόδια που εκτυπώνονται με το κάτω μέρος ενός χιτώνα και ένα κόκκινο κορμό, τυπωμένο με χιτώνα, σκούρο κόκκινο πανοπλία και σκούρο κόκκινο ιμάντα. Φοράει γύρω από το λαιμό του ένα θηλυκό αντικείμενο, στο οποίο μπορούν να κολληθούν οι κατάνες. Το πρόσωπό του είναι το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται σε όλες τις προηγούμενες παραλλαγές του, αλλά το περιτύλιγμα του είναι ιδιαίτερα διαφορετικό, καθώς έχει ένα μεγάλο χρυσό στολίδι προσαρτημένο στο μέτωπό του.
Μια άλλη εκδοχή του κοστουμιού ZX είναι διαθέσιμη, η οποία έχει ένα μεγάλο jetpack προσαρτημένο στην πλάτη του στη θέση του σπάγγου.

NRG

Το NRG Κάι έχει κόκκινα πόδια, κόκκινο κορμό με μεγάλη εκρηκτική εκτύπωση και κόκκινο πρόσωπο με μάλλον δαιμονική έκφραση. Το περιτύλιγμα του είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται από τη φόρμα του ZX, αλλά έχει ένα λεπτότερο στολίδι που μοιάζει με φωτιά.

Κιμόνο

Ο Κάι που φοράει στοιχειώδη ρόμπα εμφανίζεται στο Νησί του Σκότους και είναι αποκλειστικός στο σετ.

Τεχνικά Ρούχα

Ο Κάι φοράει τα τεχνικά του ρούχα κατά την καταπολέμηση των Νιντρόιντων. Ο Σάιρους Μπόργκ έκανε τα κοστούμια με τεχνολογία κρυπτογράφησης αναγνώρισης προσώπου. Ο κορμός του έχει πυκνή σχεδίαση και έχει μη τυπωμένα πόδια. Η μάσκα του καλύπτει μόνο το ήμισυ του προσώπου του επιτρέποντας το κομμάτι του να περιληφθεί σε ένα σετ για πρώτη φορά ποτέ.

2015

Το 2015, ο Κάι παίρνει 2 νέες ρόμπες, μια ζούγκλα που είναι κόκκινη, με το σύμβολο Φωτιά και ένα καπάκι ZX με άλλο σύμβολο πυρκαγιάς και ένα στολή τουρνουά που χρησιμοποιεί το μαντήλι techno ρόμπα.

Στα βαθιά του μανίκια, ο Κάι έχει μαύρες ρόμπες με κόκκινους ιμάντες κρατώντας ένα σήμα πυρός στη θέση του.

Ιστορικό

Πριν από το Νίντζα

Πριν ο Κάι γίνει μαθητευόμενος στο Σενσέι Γου ως νίντζα, ο ίδιος και η αδελφή της Νιά εργάστηκαν στο οικογενειακό μαγαζιά τους, Four Weapons, το οποίο είχε προηγουμένως ανήκουν στον πατέρα τους (τώρα αποθανόντα).

Εισαγωγή στο Σπιντζίτσου

Κάποτε, όταν ο Κάι και η αδελφή του, η Νιά δούλευαν το σιδηρουργείο Four Weapons, προσεγγίστηκαν από τον Σενσέι Γου, ο οποίος έδειξε περιφρόνηση για τα όπλα που έκαναν, ισχυριζόμενος ότι θα ήταν άχρηστοι στην τέχνη της μυστικότητας. Είπε επίσης ότι ήταν κατάλληλα όπλα για έναν σαμουράι, αλλά άχρηστοι για ένα νίνιτζα. Ο Κάι τον οδήγησε μακριά, αλλά εξαφανίστηκε όταν ο Κάι γύρισε την πλάτη του. Στιγμές αργότερα, εμφανίστηκε ένα σκοτεινό σύννεφο πάνω από το χωριό, το οποίο οι πρώτοι αγρότες ήταν οι πρώτοι που το είδαν. Στην άκρη ενός λόφου, ένα μεγάλο όχημα εμφανίστηκε μαζί με πολλές μοτοσικλέτες, όλα με skullkin επάνω τους, κυρίως Γενικός Νάκαλ, Κράντσα, και Σαμουκάι. Οι αγρότες επιχείρησαν να επιτεθούν στα skullkins, μόνο για να ξεφύγουν από το τελευταίο δευτερόλεπτο. Στη συνέχεια, ο Κάι, που φορούσε χειροποίητα πανοπλία σαμουράι, κράνος και σπαθί, προσέλκυσε το skullkin στη μάχη, με την Νιά να ενώνει. Ο Kai σκοτώθηκε σχεδόν από τον Σαμουκάι, μόνο για να σωθεί από τον Σενσέι Γου, ο οποίος επανεμφανίστηκε ακριβώς εγκαίρως. Δεν ήταν σε θέση να σώσει την Νιά, η οποία απήχθη υπό τις εντολές του Λόρδου Γκάρμαντον. Ο Σενσέι έδωσε τότε στον Κάι την ιστορία του Ninjago.

Αφού είπε στον Κάι την ιστορία, ο Σενσέι είπε στον Κάι ότι ο πατέρας του είχε έναν χάρτη του Wu, δείχνοντας τις θέσεις των κρυμμένων χρυσών όπλων και επίσης ότι ο Γκάρμαντον είχε συμβεί με τον Σαμουκάι και ότι ο Γου ήταν ο μικρότερος αδερφός του Γκάρμαντον. Ο Κάι αρνήθηκε αρχικά να εμπλακεί, μέχρι να συνειδητοποιήσει ότι δεν θα είχε μια πιθανότητα κατά του skullkin μόνο του.
Στη συνέχεια εκπαιδεύτηκε στο μοναστήρι του Γου και, αφού ολοκλήρωσε την εκπαίδευσή του, περίμενε μια τελική δοκιμασία, αλλά του είπε ότι είχε μάθει ήδη τον Σπιντζίτσου.
Αργότερα εκείνη τη νύχτα, ο Κάι δέχτηκε ένοπλη εισβολή από τρία νίνια και η επακόλουθη μάχη τον αναγκάζει να πεταχτεί επάνω στους χώρους κατάρτισης. Ο Κάι ενεργοποίησε το πρόγραμμα εκπαίδευσης και τα εμπόδια αφοπλίζουν τους επιτιθέμενους. Στιγμές αργότερα, ο Σενσέι Γου σταματά τον αγώνα, αποκαλύπτοντας ότι οι τρεις είναι οι άλλοι μαθητές του. Το Σενσέι στη συνέχεια χρησιμοποιεί το Σπιντζίτσου για να μεταμορφώσει τα μαύρα κοστούμια σε στολές που αντιστοιχούν στο στοιχείο του. Οι τέσσερις παρουσιάζονται μεταξύ τους: ο Κόουλ, το μαύρο νίντζα της γης. Ο Τζέι, το γαλάζιο νίντζα της αστραπής. Ο Ζέιν, η λευκή νίνια του πάγου και ένας εφιάλτης με έκτη αίσθηση. Και ο Κάι, η κόκκινη φωτιά νίντζα. Οι συνεντεύξεις κόπηκαν σύντομα καθώς ο Γου ανακοίνωσε ότι η αναζήτηση των χρυσών όπλων είχε αρχίσει τώρα.

Η Αναζήτηση για τα Χρυσά Όπλα

Ο πρώτος προορισμός τους για τα νίντζα ήταν τα Σπήλαια της Απελπισίας, όπου ο Σκύλος των Σεισμών ήταν κρυμμένος. Εδώ, ο Κάι αγωνίστηκε με την ελπίδα να βρει την αδελφή του. Αντ' αυτού, σχεδόν πιάστηκε από τον κρανίο Κράζι, ο οποίος θα σήκωσε το συναγερμό, αλλά το άλλο νίντζα πήγε εκεί εγκαίρως και έσπρωξε το όπλο του στο στόμα του. Καθώς οι τέσσερις κατέλαβαν το δρεπάνι, δέχτηκαν επίθεση από τον Σαμουκάι και από μια ολόκληρη λεγεώνα του skullkin. Ο Τζέι παρατήρησε ότι οι εχθροί ήταν ακριβώς όπως το εκπαιδευτικό μάθημα, και αφού πέρασε από τις κινήσεις που τον διδάσκει ο Γου, κάλεσε ένα ανεμοστρόβιλο ενέργειας που αντιστοιχούσε στο στοιχείο του, αστραπή. Με τον τρόπο αυτό, εκτέλεσε Σπιντζίτσου, και γρήγορα αντιγράφηκε από τους άλλους. Ο Σαμουκάι και η λεγεώνα του υποχώρησαν, καθώς είδαν τον Δράκο της Γης, τον κηδεμόνα του δρεπάνου να εμφανίζεται πίσω από το νίντζα. Σε απελπισία, ο Κάι χρησιμοποίησε το δρεπάνι, παρά την εντολή του Γου να μην χρησιμοποιήσει τη δύναμη του όπλου, καθώς δεν μπορούσε να το χειριστεί θνητός. Στο τείχος της σπηλιάς εμφανίστηκε ένα ρήγμα και το νίντζα κατάφερε να ξεφύγει. Ο Γου έγινε πολύ θυμωμένος στον Κάι για τη χρήση της εξουσίας του όπλου.
Καθώς τα νίντζα βρίσκονταν πάνω σε ένα σκάφος που έφτανε για να φτάσει στα κατεστραμμένα κατεψυγμένα αεροπλάνα στα οποία βρίσκονταν οι Shurikens του πάγου, ο Γου τους δίδαξε την πιο ισχυρή κίνηση στο Σπιντζίτσου: τον Ανεμοστρόβιλο της Δημιουργίας.
Το πλοίο έφτασε στον προορισμό του, συντρίβοντας στο νησί, και ο νίντζα μπήκε στις κατεψυγμένες πεδιάδες. Η ομάδα ξεφεύγει ακόμα από έναν δράκο που φυλάει τα όπλα και, καθώς ο Ζέιν καταψύχθηκε μετά την επαφή με τους shurikens, οι άλλοι τον χρησιμοποιούσαν σαν snowboard.

Με τα shurikens να βρίσκονται στην κατοχή τους, συνέχισαν. Στα πλωτά ερείπια ανέβαλαν μια γιγαντιαία αλυσίδα στα Nunchucks της κεραυνούς, ανακτώντας τα, αλλά αναγκάζοντάς τους να πηδήξουν από αυτό για να ξεφύγουν από τον δράκο του κεραυνού. Οι τέσσερις επιβιώνουν από αυτή την εμπειρία εξαιτίας των ειδικών εφευρέσεων που έγιναν από τον Τζέι, σακίδια που φτιάχνουν φτερά.

Τα νίντζα ήταν σε τόσο μεγάλο υψόμετρο όταν πηδούν, ότι ήταν σε θέση να πετάξουν μέχρι το Δάσος της Ταραξίας, τη θέση το Σπαθί της Φωτιάς. Μετά από μια κουραστική μέρα, όλοι κοιμήθηκαν. Ο Κάι δεν ξυπνούσε τότε από κανέναν άλλο από τη Νιά. Έτρεξε μακριά και ο Κάι την έβγαλε μέσα από το δάσος, εισερχόμενος τελικά στο Ναό της Φωτιάς.

Η Nya αποκαλύφθηκε έπειτα ότι είναι μια ψευδαίσθηση που δημιούργησε ο Λόρδος Γκάρμαντον για να δελεάσει τον Κάι εκεί. Αξιοποιεί το γεγονός ότι ο Κάι είχε ξεχάσει το σπαθί του και ότι η πραγματική Νιά κρέμεται από αλυσίδες πάνω από ένα λάβα. Ο Γκάρμαντον του λέει ότι ο μόνος τρόπος για να σωθεί η Νιά είναι να τραβήξει το Σπαθί της Φωτιάς από τον βράχο που έχει κολλήσει μέσα. Ο Κάι αποκτά το σπαθί, κόβει την Νιά ελεύθερη και αντιμετωπίζει έπειτα σφοδρές σκιές. Ο Γου έφτασε και προσπάθησε να τα βγάλει, αλλά στη συνέχεια εμφανίστηκε ο Δράκος της Φωτιάς. Ο Σενσέι αποφάσισε να κάνει μια θυσία και πήδηξε σε ένα βράχο που κατέβαινε κάτω από μια πτώση της λάβας για να φέρει το σπαθί στον Κάτω Κόσμο. Ο Κάι προσπάθησε να ρωτήσει τον Σενσέι εάν υπήρχε άλλος τρόπος και κατηγορούσε τον εαυτό του ότι πήγε μόνο από τον Nya, αλλά ήταν πολύ αργά, ο Γου ήταν στον Κάτω Κόσμο.

Γκαλερί παραλλαγών