FANDOM

Wakz je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013.

Popis

Wakz kožešina je tmavě šedá se světlejší šedou barvu pro zvýraznění. Nosí potrhaný tmavě červenou tuniku zdobenou špičaté vzorem as Chi držákem, navlékl se zuby, nad ním. Na prstech, má světle šedá s potiskem drápy černé obrysy, pak vyšší až mu nastínil světle šedá srst s červenými pásky přes něj. Na levém stehně, nosí pásek se dvěma zuby navlečené na to. Má tmavě červenou pás s označením. Jeho paže, ruce, nohy a hlava jsou tmavě šedé, stejně jako jeho vlčí přilby kus. Má oranžové oči, černý nos a světle šedou srst na tváři, stejně jako ostré bílé zuby. Podobně jako všechny vlky, Wakz má dvojité výraz tváře. První z nich je široce otevřenýma očima, s povytáhl obočí, ústa otevřená a zuby vystaveny. Jeho další výraz má úzké oči se sníženou obočí. Na jeho vlčí "helmu", má světle šedá obočí vytištěné nad očima a srsti pod očima. Samotná špička jeho čenichu je černé barvy a dvě dlouhé zuby vyčnívají z jeho zavřeným ústům.

Pozadí

Wakz je součástí Vlčí Kmene Chima, a je to velmi vychytralý a zkušený pack starší. Přísahal legendární Slib Sady pro Crominus, a na oplátku obdržel nerozbitné Vengious cti.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Wakz

Wakz je stařešinou smečky, je nesmírně prohnaný a neváhá zasáhnout protivníka nebývalou silou, ať je v právu nebo ne. Jen nemnoho vlků se dožije tak požehnaného věku a Wakzovi se to podařilo jen díky tomu, že byl vždy lstivější, divočejší a silnější než jeho protivníci.