FANDOM

Star Wars (česky původně též Hvězdné války) je licencovaný téma představen v roce 1999.

Přehled a historie

Na jeho začátku v roce 1999, Star Wars byl jedním z prvních oficiálně licencovaných LEGO témat propuštěn, spolu s Medvídek Pú. Tématem byl původně plánován na konec roku 2007, ale byl obnoven a navržený pro přerušení v roce 2011. Navzdory tomu, LEGO obnovil licenci znovu, dokud bylo oznámeno 2016. Po tom, LEGO stanoveny další kontrakt zaručující pokračování v tématu přinejmenším až do roku 2022. zatím se od 1999-2011, tam bylo 236 LEGO Star Wars produktů, včetně běžných výrobků, Star Wars Mini soupravy, Midi-scale, TECHNIC, Mindstorms a konečný Collector Series sety. V roce 2005 oni změnili tváře ze žluté na masově zbarvená straně, která rovněž pokračovala, když Harry Potter použil barvu masa pro značku.

Star Wars: Epizoda I – Skrytá hrozba

Hlavní článek: Star Wars: Epizoda I – Skrytá hrozba

Skrytá hrozba je chronologicky, první epizoda Star Wars filmu ságy a začátkem trilogii prequel, a byl propuštěn v roce 1999. události epizodě jsou obsaženy v LEGO Star Wars: The Video Game a LEGO Star Wars: The Complete Saga.

Mnoho klíčových událostí ve filmu byly začleněny do uvolněných sad, včetně bitvy o Naboo a více, Podracing na Tatooine a duely zahrnující Darth Maul na obou těchto planetu.

Výrobky

Star Wars: Epizoda II – Klony útočí

Hlavní článek: Star Wars: Epizoda II – Klony útočí

Klony útočí je chronologicky, druhá část ságy, a byl propuštěn jako pátý filmu v roce 2002. Tato epizoda je vystupoval v LEGO Star Wars: The Video Game, LEGO Star Wars: The Complete Saga, a LEGO Star Wars III: Clone Wars. Poslední bitva filmu bylo použito pro většinu z nastavených inspirací, s vesmírné bitvy a výjevy na Tatooine také převedena na výrobky.

Výrobky