FANDOM

Šablona:Minifigure Razar je frakce Havran Legendy Chima minifigure propuštěn v roce 2013. On se objeví ve čtyřech setech tak daleko. On je princ havrany.

Popis

Mnoho kusů je Razar jsou černé, jeho pás, nohy, ruce, trup, hlava, křídla a helmu. Jeho pravá ruka je fialová, a jeho levá ruka je nahrazen stříbrným hákem. Jeho prsty jsou tmavě šedé Talon tisk, tři pařáty na každé noze. Nosí pásy na nohou, a nějaký kolena tisku je pod nimi. Jeho pás má tmavě červenou tisk se stříbrnou sponou a jeho trup má šest černé pásky drží přívěšky na místě na přední straně a na zadní straně. Pouze přední přívěsek má ozdobu, nicméně, je to malý, kulatý kámen barevný světle modrá, s odraz bílé v horní části kamene. Za jeho pásy, má řadu fialové tvarů, připomínající peří. Jeho hlava je tisk na obou stranách, s výrazem pro každý, ale oba mají červené značky mezi a kolem očí, oranžové oči s červenými žáků pod černým obočím a kovovým zobákem s nýty a zubaté okraje. Na jedné straně, jeho zobák je pootevřená a oči jsou do očí bijící, ale na druhé straně je zavřel zobák a oči jsou napůl zavřené, znamenat nudu nebo pohrdání. Nosí stříbrnou ramenní brnění kus s průhledným modrým plochou čepu na přední straně, klipy na zadní připojení k černé havraní křídla s bohatou množstvím peří. Přilbu má kovový zobák s zubaté okraje a nýty, základní barvy černé a tmavě červené značení kolem díry pro oči, stříbrné okraje kolem po tmavě červenou. Zobák je krátká, hustá, a ukázal, a to má stírací značení. V zadní části přilby, jsou černé peří, jako výčnělky.

Pozadí

Razar je jedním z Havraní kmene, společník Razcal, Rawzom a Rizzo. On je vlastníkem vozidla Chi Raider. On také letí malé létající vozidlo s dvěma meči laseru na přední a černými křídly. Razar je antagonista a je spojený s frakcí Vlčí a Krokodýlí frakce. Ten ukazuje, že to se zbraní, který byl vytvořen krokodýlí kmene, Vengjacked. Jeho další zbraně jsou pojmenovány Slizar a Thundax.

Popis Chima.LEGO.cz

Razar

Sebestředný oportunista Razar nikdy nedělá NIC, co by nebylo ve prospěch Razara. Pokud ti bude připadat "velkorysý", měj se na pozoru, protože to určitě dělá ze zištných důvodů. Alespoň se ale dá dobře přečíst - vždycky udělá nějakou nejlakotnější a nejsobečtější věc. Spojil se s Craggerem, ne kvůli osobním sympatiím, ale jednoduše proto, že je to z jeho pohledu nejvýhodnější. Každý střet přináší kořist a Razar má oči na stopkách, aby té kořisti bylo pro něj co nejvíce. Navíc, Laval je pro něj až příliš velký dobrák. Bude se někdy Razar snažit polepšit? Přijde na to - bude to otázka peněz? Pokud ano...pak možná. Razar je pouhý žoldák, který bude kopat za toho, kdo nabídne nejvíc...a potom mu ukradne všechny jeho zbraně, když se nebude dívat.