FANDOM

Leonidas je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013.

Popis

Leonidas má béžové paže, trup a nohy a bílé ruce. Jeho prsty se značením lev-jako prsty a nosí modrou suknici se zlatými a černými znaky a pásy na kolena. Na hrudi, nosí modré pásek se zlatou sponou a ve středu brože, tam je modrý kámen. Jeho Hrudní znaky jsou bílé a svalnatější-dívat. Leonidas má špičaté oranžovou hřívu vlasů s tmavě modrým okrajem, jeho tvář je šedá, a má i bílá na tlamě. Jeho nos je černý a má malou bradu chloupky pod jeho úst, která má pitomý úsměv. Leonidas oči jsou oranžové, má oboustranné tvář na jedné straně, že má pitomý úsměv a na druhé straně má zmatený výraz.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Leonidas

Leonidas je pěší voják a strážce Lvího kmene. Leonidas není žádný hlupák. Nedokáže však v hlavě udržet víc než dvě myšlenky současně. Pokud mu dáš rozkaz - "Hlídej vstup do chrámu" -- pak jej dokonale a bez jakýchkoli námitek splní. Dáš-li mu ale ještě jeden rozkaz - "Přitom si vyčisti svůj meč!" - dokonale ho zmateš. Je to ten týpek, který zkrátka NEDOKÁŽE žvýkat žvýkačku za chůze. Ale co když po něm ale budeš chtít, aby jenom šel NEBO jenom žvýkal? Pak každou z těchto činností provede s nebývalým zápalem.