FANDOM

Lennox je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013.

Popis

Lennox má béžové paže, trup a nohy a bílé ruce. Nohy mají označení Lion prsty a drápy. Nosí modrou suknici se zlatými a černými znaky a pásy na kolena. Na hrudi, nosí modré pásek se zlatou sponou a ve středu brože, tam je modrý kámen. Lennox Hrudní znaky jsou bílé a svalnaté. Lennox má ježaté hnědou hřívu vlasů s tmavě modrým okrajem. Jeho tvář je šedá, a má i bílá na tlamě. Jeho nos je černý a má malé hnědé vousy pod jeho černé tištěné úst. Lennox oči jsou oranžové.

Hlava pod rozšíření má dva výrazy, jeden připomínající rozzlobeného obličeje vyobrazené na rozšíření a uzavřený ústa zuby visí ven pro jednoduchý úsměv.

Pozadí

Lennox je členem armády lva kmene, kde je řidič a vozidlo expert.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Lennox

Lennox je vždy k vidění buď na svém speedoru či lvím útočném vozidle a všeobecně je považován za bezstarostného mladíka. Pravdou je, že své útočné vozidlo řídí velmi riskantním způsobem, takže by si každý, kdo mu přijde do cesty, měl dát set sakra pozor. Má však i své skryté stránky a o dvou či čtyřstopých vozidlech ví naprosto všechno. Svým nepřátelům může připadat jako snadný cíl, Lennox je však dokáže překvapit.