FANDOM

Laval je Legendy Chima minifigure propuštěn v roce 2013. Je to téma je hlavním protagonistou a člen kmene Lví. Laval má nebo bude figurovat v budově, Speedorz a sady Stavební Obrázek.

Popis

Laval obléká bez rukávů, modré tunice, která je dostatečně hustá, aby ukázal svou svalovou řez přes látku. Nosí zlatý postroj na hrudi s modrou kouli Chi v centru. Přes pasu je modrý pás připevněn sponou s lví hlavou. Nosí kilt na jeho nohách, které se táhne asi v polovině cesty dolů.

Kus zlaté brnění, které pokrývá většinu z hrudi a body přes ramena je umístěn pod krku. Mělká část s chovu má transparentní nebesky modrá disku desku zastupovat Chi koule. Přes brnění je modrá mys umístěny, a protože brnění lopatkami, roste a rozšiřuje na větší ploše, než je obvyklé, ale také nemusí skončit dosažení co nejnižší.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Laval

Laval je svéhlavý princ Lvího kmene, který se má ještě dost co učit, aby se stal dobrým vůdcem. Asi by si přál, aby v něm ostatní spatřovali mocného a zodpovědného dospělého, uvnitř je však stále ještě dítě. Povinnosti u něj prozatím nad zábavou nevítězí. Proč by si jeden nemohl taky sem tam něco užít? Jako spousta dětí je veden neukojitelnou zvědavostí a neustále se snaží bojovat proti pravidlům. To však může působit potíže, neboť pro lvy je dodržování a vynucování pravidel zcela zásadní. Poučí se Laval a stane se velkým bojovníkem a vůdcem, jak od něj jeho kmen očekává?