FANDOM

V LEGO BIONICLE vesmíru každý Bohrok obsahuje parazitní Krana, který funguje jako mozek a dává Bohrok svou moc. Rozšířené Bohrok zvané Bohrok-Kal podobně rozšířenou Krana zvané Krana-Kal.

Všeobecné informace

Krana jsou inteligentní organismy, které jsou telepaticky řídí Bahrag, dvojče queens of Bohrok roje. Pomocí této navigace kontrolovat a řídit neživé mušle Bohrok udělat Bahrag nabídky.

Krana byly původně vytvořeny pomocí velké bytosti, vystavením zbytky z procesu vytváření Matorany napětím Protodermis. Však některé z tohoto materiálu se stala není Krana, ale hadí rasy zvané Zyglak ("Zyglak", viz níže) v současné době se ponořte Bahrag nějaké neznámé věci do napětím Protodermis namísto Matorané zbytky, bez rizika vzniku Zyglak.

Krana, zatímco Bohrok sílu, je také její slabost: i nejsilnější Bohrok, bez jeho Krana se stává víceméně jen prázdnou slupkou. Že shell lze pak naprogramovat nebo vyškolení napravit škody utrpení. Jednou z hlavních funkcí skauti Bohrok Va je nahradit Bohrok chybí Krana. Pokud Krana je uražený, lze vysunout z Bohrok hostitele; To ponechává hostitele bezmocní, ale pokud Krana připojí na jiné bytosti tvář, převezme kontrolu nad jiné bytosti mysli a asimilátů do roje.

Toa Mata shromažďovány 48 Krana (8 typů Krana krát šest typů Bohrok) a umístil je do speciálních otvorů uprostřed Bohrok hnízdo. Tím odemkla skrýší 6 sady Exo-Toa brnění a doupě dvě hrozné Bahrag dvojčat. Když Bahrag byli poraženi, Bohrok vypnout a Matorany shromažďovány všechny jejich Krana, hodil Krana do jámy a zapečetili je pryč.

Krana-Kal

Krana-Kal jsou specializované Krana, zmutoval mají silnější schopnosti. Jako je pravidelných Krana jsou doslova mozek Bohrok, Krana-Kal jsou hnací silou Bohrok-Kal. Krana-Kal jsou na rozdíl od ostatních Krana v tak, že mohou jednat nezávisle, bez závislosti na Bahrag; a jsou schopni komunikovat s dalšími bytostmi pomocí telepatie. Krana-Kal také obsahují unikátní vlastnost, která jim umožňuje otočit stříbrné a zlaté barvy a generovat neproniknutelný štít kolem jejich hostitelé v závěrečné fázi své mise.

Krana typy

Osm druhů Krana každé mají své vlastní jméno a hodnost v roji. Krana-Kal, i když mají stejné tvary a podobnými názvy na obyčejné Krana, mají mírně odlišné hodnosti a pravomoci.

  • Krana Xa jsou swarm velitel Krana, které vedou jejich Bohrok na jejich misi.
    • Xa-Kal jsou Osvoboditel Krana; nejdůležitější z Krana-Kal, jeden z nich musí být uvedena do fyzického kontaktu s Bahrag k dokončení mise Bohrok-Kal.
  • Krana Za jsou čety Krana, které mají schopnost komunikovat telepaticky s jinými Krana roj. Krana Za kontrolované Lewa pro časové období.
    • Za-Kal jsou Krana dozorce, který může telepaticky komunikovat s dalšími Krana-Kal a mají omezenou schopnost číst mysl a smysl pro silné emoce.
  • Krana Vu jsou Krana inspektora, který se může nechat Bohrok létat na krátké vzdálenosti před roj potvrďte, že cesta je jasná.
    • Vu-Kal jsou transportní Krana, které se mohou přesouvat své hostitele Bohrok-Kal, po povrchu nebo vzduchem, při velké rychlosti.
  • Krana Ca jsou vůli pracovních Krana s silnou obranu stínění; Tyto Krana předvoj swarm misí.
    • Ca-Kal jsou hledač Krana, které jsou spojeny s Bahrag a dokáže vycítit jejich přítomnost v omezeném rozsahu.