FANDOM

Ewald je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013.

Popis

Ewald má kus vybavený přes světle modré hlavy orla tvarových funkcí pro více stylizovaném vzhled. Přilba je zlatý s výstupky na bocích, které se podobají peří a tři vrcholy v zádech. Žlutý zobák je na přední straně, a tam jsou modré kruhy kolem otvory pro oči. Většina z obličeje pod je pokryta, ale je světle modrá se žlutým zobákem (který se vztahuje přilbou) a očima, které jsou propadlé zpět v jeho hlavě. Existují různé tmavě modré peří kolem hlavy Ewaldova.

Ewald nosí modré šaty se zlatou výšivkou kolem otevřeného hrudníku a šroubovic celém rouchu. Ve středu je tmavší modrá kus, který běží od Chi otvoru visí na hrudi na opasek kolem pasu. To pokračuje kolem pásu a na svahu používá pro spodní části až do konce.Sklon je modré se stejným zlatým šroubovice vzoru. Na spodní straně jsou zlaté hřebeny. Ewald paže jsou bílé a ruce jsou žluté.

Zlatá truhla deska zakrývá značnou část trupu Ewaldova. Se šíří směrem nahoru na ramenou a vyčnívá na přední straně. Většina přední straně je plochá, ale stud je zde umístěna. Na zadní straně brnění, dva bílé klipy umístěné které drží zakřivené, opeřených křídel.

Pozadí

Ewald je hlava Orli vládnoucí rady. On je obezřetný při plánování velkých i malých věcí a tónování je k dokonalosti, která mu brání v dokončení cokoliv.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Ewald

Velitel Orlí rady, Ewald, má sklony k nekonečným úvahám o všem, bojovými strategiemi počínaje a volbou oběda konče. Vždycky hledá na všechno dokonalé řešení, což velmi oddaluje konečný výsledek. Pravda je, že diskuse o činech zbožňuje MNOHEM víc, než je sám vykonává.