FANDOM

Eris je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013.

Popis

Eris má trup a pás s světle modré kůže, jako jsou pokrývky hlavy pod orla „helmy“, bílé ruce a nohy a ruce plamene žluté. Na její „prsty“, má označení jako ti orel pařáty. Má zlatý tisk na kolena, a také na opasku. Její „helma“, bílé základní barvě, má plamen žlutý zobák, díry pro oči a zlatou korunou s modrým kamenem uprostřed; vzestupu tři „jazýčků“ zezadu. Její oči, zjevené skrze díry pro oči, jsou oranžové. Během jejího trupu, nosí zlaté ramenní brnění kus s transparentní nebesky modrá plochou stud kus ve středu. White Eagle křídla připojit k zadní. Její trup má pupek a zlatý vrchol pokrýt její hruď. Nicméně, v sadě 70009 Worrizova bojová pevnost, nosí nové 2013 brnění kus, který je také vidět na Lagravis v sadě 70010 Lví chrám CHI.

Pozadí

Ačkoli strategické a zaměřil se stejně jako většina ostatních orlů, Eris je také schopen rychle přemýšlel. Eris je laskavý a věrný přítel. Ona je dobrý vypravěč a miluje vtipy, i když její přátelé se obvykle najít je legrační.

Eris je nejlepší přátelé s Laval a preferuje jeho společnost u většiny ostatních orlů.

V bitvě, ona ovládá Eglaxxor, sekera-jako zbraň s hnědým šachty, zlatá hlava a modré ploché šrouby na obou stranách. I když ne zvlášť silná, je pro tento handicap se zpravodajskými, strategie a překvapení.

Popis Chima.LEGO.cz

Šablona:QuoteLEGO.com