FANDOM

Eglor je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013.

Popis

Eglor je jediný non-bílé Legendy Chima Orlické minifigure kmene v současné době propuštěn. Má tmavě modrá základní barva nohou, trupu, a pokrývky hlavy, s černými zbraní a plamenů žluté ruce a nosí stříbrnou zbroj kus kolem krku s modrým kulatým 1x1 dlaždice na čepu ve středu. Jeho prsty jsou vytištěny zlatými znaky spárkaté, kolena se stříbrnými znaky, a opasku a horní končetiny s stříbrné a černé. Eglor helma je tmavě modrá a má stříbrné značky na čele a krátké plamenem žlutým zobákem na přední straně. Tři "hroty" Modrá vyčnívat ze zadní části helmy a dvě bílé křídla připojit ke svému dílu rameno brnění, stejně jako s ostatními Orlické minifigures kmene. Eglor ovládá stříbrné kopí v sadě 70013 a špičatý sekery zbraň na 70105. On také má zlatý řetěz zbraň se dvěma Chi koulí na obou koncích v 70007.

Pozadí

Eglor je součástí frakce Orlických, spolu s Eris, Ewar, Ewald a Equila, který je spojený s Lví frakce a frakce Gorilla proti Havran, vlk, a krokodýl frakcí.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Eglor

Jako mistr balistiky a primitivních raket je Eglor "ptačí inženýr" Orlího kmene. Má-li dostatek času, dokáže Eglor vypočítat přesnou rychlost i dráhu potřebnou k vypuštění kamínku přes půl říše CHIMA tak, že zcela paralyzuje zasažený cíl. V jeho opeřených drápech se může i ta nejmenší větévka proměnit ve výbušnou střelu. Jediným problémem je, že jeho letecké propočty trvají tak dlouhou, že v okamžiku, kdy vystřelí své klacko-kamenné rakety, je už většinou dávno po bitvě. Jeho "smrtelné" útoky většinou dopadnou na zcela prázdné bojiště, dávno poté co jej opustili protivníci. A navíc nemá ani kalkulačku, takže jeho propočty psané křídou na orlí horu, pokrývají téměř polovinu jejího povrchu. Ostatní orli musí kolem jeho škrábanic opatrně našlapovat po špičkách, aby nic nesmazali a nezpůsobili tak chybu v propočtech a nesprávné zaměření jeho střel. A to se stává mnohem častěji, než si orli chtějí připustit.