FANDOM

Crominus je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013.

Popis

Crominus má zlaté brnění příslušenství s průhledným modrým plochou čepu, což představuje Chi. Má červenou roztrhané kápi. Jeho hlava je zlato plíseň na horní a olivově zelená je uvedeno na spodní se spoustou křivé zuby plazí váhy. Jeho paže jsou olivově zelené, ale ruce jsou tmavě zelené. Jeho trup je šupinatá se svaly a červeným roztrhaný hadřík a ve středu jeho trupu je kruh chi. Má zněním tohoto červeným hadrem pokračující na nohou, s výjimkou bílých kostí jsou k ní připojeny. V dolní části nohou jsou vytištěny s drápy.

Pozadí

Král Crominus je vůdce Krokodýlí kmene a je ženatý s Crunket královny. Král Crominus nikdy neviděl z očí do očí kmen Lev však měl dost zdravého rozumu a respektu nikdy začít otevřenému konfliktu s nimi. Cragger je jejich syn, princ Krokodýlí kmene, a nejlepší přátelé se lvem prince Laval.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Crominus

Crominus je král krokodýlů a otec Craggera. Jeho manželkou je královna Crunket. Crominus, krutý a urputně ochranářský vůdce, sice nemohl lvy vystát, ale vždy k nim choval respekt. Na rozdíl od svého syna Crominus panoval na základě logiky a zdravého rozumu a nenechával se unést emocemi. Byl si vědom toho, že válka vždy postihuje OBĚ strany. I když to nebyl žádný pacifista, byl po všech směrem mnohem pragmatičtější než jeho ukvapený syn.