FANDOM

Crawley je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Crawley

Crawley je další stoupenec krokodýlů. Crawley je šlachovitý, nervózní a rychlý. Svůj ocas používá jako super-pobízecí bičík - své protivníky drtí, kope a vězní ve svých šupinách ostrých jako břitva. Crug útočí mohutnými tvrdými ranami. Crawley protivníka umoří stovkou malých ranek. Crawley a Crug jsou Craggerovi nejlepší pěší vojáci.

Popis

Plazí Crawley má barvu olivově zelenou. Jeho ruce jsou černé, a jeho spodní čelist je mírně světlejší barvu než hlavou. Má potisk na prstech, to drápy, na jeho horní části nohou a páskem, barva hnědá a na jeho trupu, svalové tisk stejné zelené jako jeho spodní čelist. V jeho středu trupu tisku, je stříbrná brož s modrým kamenem uprostřed. Oči jsou žluté, a má dlouhý čenich, jako krokodýl, s četnými zuby a nozdry tisk na špičce. Několik malých hroty zdobí temeno hlavy.

Pozadí

Crawley je Krokodýlí kmene, s Cragger a Crominus, a je zřejmě spojený s Raven kmene a Wolf kmen, Razcal, Razar, Wakz, Winzar a další. Jezdí Claw Ripper, vozidlo se dvěma velkými koly vzadu a běhouny na přední straně, stejně jako štěkat ústa sported na přední straně. Bojuje Orla, lev, a Gorilla frakcí pro světle modré Chi krystalů.