FANDOM

Cragger je minifigure Legendy Chima propuštěn v roce 2013. Je hlavním antagonista tématu.

Popis

Cragger má zlaté brnění s průhledným modrým plochou čepu (CHI), který je přítomen v přehlídce. Má červenou roztrhané kápi. Jeho hlava forma je země zelené na horní a olivově zelené na dně se spoustou ostrých zubů. Jeho levé oko nemá žádné rysy a má velkou jizvu kolem něj, což znamená, že je napůl slepý. Jeho paže jsou olivově zelené, ale ruce jsou tmavě zelené. Cragger trup je šupinatá se svaly a červené popruhy ve tvaru X a ve středu jeho trupu existuje kruh CHI, která je blokován jeho svazku v souboru, ale vypadá v přehlídce. Má červené pásky pokračuje na nohy. V dolní části nohou jsou vytištěny s drápy.

Zbraně

Cragger zbraň volby na výstavě a v jedné sadě je Vengdulize. Vengdualize je oboustranný zlatý řetězová pila s masivní čepelí a krátké, ale krásně detailní rukojetí. Je ve tvaru čelistí krokodýlů, a má červené lasery ve středu, pokud se užívá. Cragger nese to s sebou za všech okolností, a používá ho k boji, obvykle proti Laval. Před tím, on používal malý jednostranný dřevěný meč.

Popis Chima.LEGO.cz

Toto je z popisu Chima.LEGO.cz. Neupravujte ji.

Cragger

Cragger byl vždycky nesmírně soutěživé dítě. Žil jen pro pocit vítězství. To se na něm Lavalovi zalíbilo hned při prvním setkání, když byli oba ještě malí, a ti dva se stali nejlepšími kamarády. V té době se oba zajímali jen o dobrodružství, zábavu a kanadské žertíky. Cragger si Lavala dobíral za jeho lví smysl pro pořádek a Laval zas na oplátku dokázal Craggera přimět, aby si udělal legraci sám ze sebe - v případě někoho s tak silným egem jako má Cragger to bylo něco nevídaného. Jakmile však Cragger poprvé okusil CHI, všechno se změnilo. Pro užívání CHI je přísně stanovena minimální věková hranice a Cragger byl ještě příliš mlád na to, aby tuto ohromnou energii dokázal zvládnout. Craggerovi Chi dodala pocit vrcholné moci, po němž vždy prahnul. Z té zkušenosti se nikdy úplně nezotavil. A to byl konec jak pro Lavala, tak pro Craggera a také pro tisíciletý Věk míru v říši CHIMA.