FANDOM

Písek Bara Magna je první komiks seriálu BIONICLE Glatorian a byl prvním komikem, který má být ilustrován Popem Mhanem.

Přehled shrnutí

Berix zkoumá pouště Bary Magny na šrot, zbraně a brnění. Najednou začíná běžet a cestuje, když se snaží uniknout Fero se chystá zabít Agoriho, když dorazí Gresh a vypálí Thornaxův odpalovač u Fera a poškodí mu ruku. Fero se domnívá, že jeho výzva by byla marná, ale Gresh říká jinak, když se objeví Tarix a Strakk. Nicméně, Fero je schopen uniknout, když má Skirmix trample Strakk.

Berix děkuje za gloriánské trio za to, že ho zachrání, přesto však poznamenává, že na oplátku nemá co nabídnout. Gresh a Tarix souhlasí, že nijak nezaplatí za záchranu života. Strakk však nesouhlasí a ptá se Berixe, proč se tak odvážil od vesnice Tajun. Berix odpoví, že hledá brnění, které použije, když bojuje v aréně. Strakk komentuje, jak Berix bude potřebovat víc než jen brnění k boji v aréně, ale je přerušen, když se trio Vorox vynoří z písku.

Vorox první útok Tarix, pak Gresh a Strakk. Nicméně, oni jsou brzy signalizoval Malum ustoupit. Tarix poznamenává jeho vyhnanství z Vulcanus za své zločiny, a poznamenává, že si musí dát nové spojence, ale Gresh říká, že to není jejich problém, protože jsou splatné v Vulcanus. Jak oni přijdou k vesnici ohně kmene Raanu má hádku s Metus. Raanu zoufale potřebuje Glatorian bojovat o jménem svého kmene po malum vyhnanství a Skrallové je převzetí retardéry gejzírů na sever od jeho vesnice zakončil zápas arény. Nicméně Metus říká, že žádný Glatorian není ochoten pracovat s ohňovým kmenem, pokud to znamená bojovat proti Skrallovi.

Stejně jako konverzace skončí, ve vesnici vstoupí Skrall, střežený Atakusem. Skrall zastrašuje Agori, aby se přestěhoval z jeho pozorovacího místa. Gresh informuje Tarix, že se účastní arény proti Skrall, protože tam byla oáza vyhledávaná kmenem džungle a druhem Skrall.

Na počátku zápasu Skrall agresivně bojuje proti Greshovi a pokouší se ho vzít, ale Gresh je neochvějný v porážce Skrall, protože ví, že jeho družstvo by opustilo ostatní vesnice s ničím, kdyby to bylo možné. Nakonec je Gresh poražen a Skrall se pokusí utrhnout další úder, ale Tarix zastaví.

Později se stejný Skrall setká s tajemnou postavou v jeskyni. Postava říká, že chce, aby Skrall řekl Tumovi, že z Tajunu je odeslána karavana. Pokud lovci kostí pronásledují obytný přívěs, vesnice bude hladovět. Vodní kmen by musel napadnout jiné kmeny pro jídlo v aréně a ztratit, takže je zranitelné vůči svému lidu a druhům Skrall. Skrall říká, že musí opustit svou fasádu, protože ví, že postava není Skrall, ale postava říká, že musí jít předtím, než budou vidět. Mezitím je Berix viděn jako Tarix, který se ptá, co tam dělá. Berix odpovídá, že chodí, přeji a přemýšlí o tom, co může přinést budoucnost.

Skrall pak vede k Roxtusovi, informuje Tumu o svém objevu a žádá o rozkazy. Tuma ho nařídil, aby zmínil tuto informaci zachycené Agori, a pak "náhodou" ho propustil. Ví, že Lovci kostí zachycují Agoriho, který jim pak oznámí své znalosti. On dále říká, že lovci kostí budou jednat podle toho, co vědí, ale má v plánu přestat jednat prostřednictvím pěšáků a dobýt Bara Magnu.

Dialog

On je Berix, Agori vesničan v osadě Tajun. Berix je sběratel drhnutí poušť a její trosky pro „pokladů“ - šrot, staré brnění a zbraně, nebo jak by mohl narazit. Existuje jediný problém s tím, že jste sběratel na Bara Magna... někdy najdete věci, které nechcete. A někdy vás najdou.

„Lov skončil. Prohrál jsi. Aah! Musíš být unavený životem, Glatorian.“
―Fero
„Ne. Jenom unavení z lovců kostí jako vy. Nechte Agori osamocený a jděte dál.“
Gresh
„Heh. Jeden osamělý stíhač, stále s pískem v uších, vyzývající lovce kostí? Přinesly ti slunce, nebo jsi prostě hloupý?“
―Fero
„Ne zasáhl slunce. Ne hloupost. Jen cestovatel. Jedna věc... Já nikdy nejezdím sám.“
―Gresh

Minuty později...