FANDOM

8975 Berix je 15 kusů soupravy BIONICLE®, které byly vydány v lednu 2009. Obsahují Berix, vodu Agori a čističku.

Popis

Model je velmi podobný ostatním Agori uvedeným v tomto roce, bez žádných zvlášť zajímavých odchylek. Souprava je opatřena středně modrou verzí Tahuho požáru a oboustranným štítem.

Pozadí

Berix je Agori z vesnice Tajun. Jako excentrický outsider je Berix v podstatě dobrosrdečný. Naučil se přežít tím, že vyčistil a využíval různé kusy vybavení, které zachránil. Je také neuvěřitelný a dokáže zjistit, jak různé gadgety spolupracují. Bohužel se mu nelíbí další vesničané a Glatorianové, kteří si uvědomují, že se mu podařilo zlodějství. Žil ve vesnici Tajun poblíž řeky Skrall. Během jednoho z jeho cest Berix objevil kus pergamenu, který identifikoval jako součást knihy Certavus.

Později Berix zůstal ukrytý v Tajunu během útoku lovců kostí a Skrall pod Tumou a objevili ho Glatorianové Ackar a Kiina a jejich nová kamarádka Mata Nuiová. Poté, co pomohl opravit zraněného Gresha, doprovázel skupinu do Greshovy vesnice Tesara a Kiina se krátce mýlil jako zrádce, než byl Metus objeven jako skutečný darebák. Později se zúčastnil bitvy u Roxtuse vedle Agoriho a Glatoriana, než se připojil ke svým přátelům a hledal způsob, jak se Mata Nui vrátit domů.

LEGO.com

Informace o výrobku

Výkonný člen vodního kmene, Berix je odborník na záchranu zničeného zařízení a jeho opravu. Vybavený vodním mečem a štítem, brání se proti všem bytostem, které by mohly číhat v písku.

Životopis

Výstřední outsider, Berix je v podstatě dobrosrdečný. Se naučil přežít úklidu a využívání různých kousků vybavení, které již zachráněných. On je také nenápadně, a je schopen přijít na to, jak různé gadgety spolupracovat. Bohužel, on se nelíbilo jinými venkovany a Glatorianové, kteří omylem jeho úklidu pro krádež.

Citace: „Takhle? Udělal jsem to sám. Kde jsem dostal součásti? Neptejte.“
Kmen: Vody
Vesnice: Tajun
Zbraně: Vodní meč a štít

Videa

Bionicle Review Agori Berix

Bionicle Review Agori Berix