FANDOM

8974 Tarduk je 17 kusů soupravy BIONICLE®, které bylo vydáno v lednu 2009. Je členem agorského kmene džungle. Je silný a agilní Agori s hrotem na ramenou a masivními drápy, aby přežili v nepřátelské džungli a vykopali artefakty. Přilbu má 3 hroty jsou dlouhé, měření tak dlouho, jak tělo samotné, když už o Tardukovým hlavu.

Popis

Tarduk používá staré kousky, které mají pouze 2 nové kusy: hlavu a přilbu. Nová hlava je oranžová a průsvitná. Největší rozdíl od ostatních sad od roku 2001 do roku 2008 spočívá v tom, že přilba je připevněna k horní části hlavy a ne k ústům.

Pozadí

Tarduk chodí po všech čtyřech, obvykle to většinou dělá. Používá drápy k vykopávání artefaktů. Tarduk je Agori z pouštní planety Bary Magny. V bitvě obhajuje Glatorianské kmenové džungle, Gresh.

LEGO.com

Informace o výrobku

Tarduk ví, že život je pro jeho kmen džungle těžký, ale vidí to jen jako výzvu, kterou je třeba překonat. Chůze po všech čtyřech, používá své silné drápy a ostré hroty k lezení nebo k obraně v boji.

Životopis

Je zvědavý, statečný, dobrodružný a odvážný. Tarduk shromažďuje příběhy o minulosti a póry přes zříceniny hledají zbytky starověku. On je velmi agilní na všech čtyřech končetinách, ale možnost nalezení artefaktu ho může vzrušit tak, že ignoruje nebezpečí.

Citace: „Oni jim ruiny zavolat ... ale jsou plné pokladů, pokud víte, kde hledat.“
Kmen: Džungle
Vesnice: Tesara
Zbraně: Drápy a hroty

Videa

Bionicle Review Agori Tarduk

Bionicle Review Agori Tarduk