FANDOM

8568 Pohatu Nuva je sada LEGO BIONICLE vydaná v roce 2002.

Popis

Pohatu Nuva je jedním ze šesti Toa Nuva. Má zbroje pokrývající jeho tělo a ramena a dvě lezecké drápy v rukou. Barvy Pohatu Nuva jsou několik odstínů hnědé se stříbrným pancířem. Má na sobě Kanohi Kakama Nuvu, Nuvu masku rychlosti. Ve vesmíru BIONICLE je Toa Kamene. Jeho tělo je postaveno velmi odlišně od ostatních Toa Nuva: namísto ozubeného kola, pohybujících se ramen, ozubení pohybuje nohy a jeho trup vypadá, že je vzhůru nohama, což mu dává vzhled.

LEGO.com

Výkon leží pod!

Když jsou Toa vystaveni podivným energiím Protodermisu, transformují se do mocných Toa Nuva! S novými silami, novou zbrojí a novými nástroji jsou Toa Nuva plně připraveni na jakoukoli hrozbu pro svůj ostrovní domov. Ale bude moci Toa Nuva zachránit Mata Nui... nebo ji navždy roztrhat?

Pevnost a rychlost spolu!

Pohatu Nuva má úžasnou sílu a vzrušující rychlost z něj dělá jednoho z nejsilnějších Toa Nuva! Jeho lezecké drápy mu pomáhají měnit jakýkoli vrchol a mohou se spojit do formace jeho legendární Kodan koule. Otočte kolečko na zádech a pohybujte jeho mohutnými rukama.

www.BIONICLE.com

Životopis

Pohyblivé drápy Pohatu Nuvy usnadňují jeho škálování u jeho vesnice. Když se spojí, jeho drápy tvoří legendární Kodan. Použitím Velké masky rychlosti, Kakama Nuva, se věnoval opravě škod způsobených Po-Wahim tím, že se vyvíjel Bohrok.

Galerie

Videa

Toa Pohatu Nuva

Toa Pohatu Nuva