FANDOM

8566 Onua Nuva je sada BIONICLE vydaný v roce 2002. Je jedním ze šesti Toa Nuva. Je vyzbrojen dvěma odpalovači, které mohou být připojeny k nohám, aby se staly terénními běhouny. Nosí Pakari Nuva, Nuva masku síly. Má na svém těle zbroj a ramena, které pokrývají ramena. V BIONICLE vesmíru, byl na Toa Nuva Země a zůstal zticha, když se Toa Nuva rozpadla před Bohrok-Kal byl propuštěn na Mata Nui. Onua je nejsilnější Toa Nuva a má podobnost jako Pohatu. Souprava je druhým vzorem Onuy ve formátu.

LEGO.com

Popis produktu

Zvětšení síly země! Onua Nuva žije ve skalnatých tunelech hluboko pod povrchem Mata Nui. Jeho křovinořezy dělají v kamenné dětské dráze nové průchody a když jsou připevněny k nohám, přecházejí na vysokorychlostní terénní tratě, které ho dostanou kamkoli potřebuje. Otočte kolečko na zádech a pohybujte jeho mohutnými rukama.

www.BIONICLE.com

Životopis

Mata Nui bude potřebovat moudrost a sílu Onua Nuvu více než kdy jindy v následujících měsících. Nynější místo na ostrově je příliš daleko nebo příliš nebezpečné pro jeho dosažení, protože jeho zemětřesení mohou být používány jako vysokorychlostní terénní tratě. Mohou být také použity k vyřezávání nových průchodů do země. Onua Nuva nosí Pakari Nuva, která zvyšuje jeho syrovou sílu na úžasné úrovně.

Galerie

Videa

Toa Onua Nuva

Toa Onua Nuva