FANDOM

8534 Tahu je 33 kusů sada BIONICLE™ vydané v roce 2001. Byla to jedna z prvních sady BIONICLE™. Tahu je vůdce Toa Mata a jedním z hlavních hrdinů příběhu BIONICLE™.

Popis

Tahu má červené nohy a oranžové, mechanické nohy, vtlačené do trupu černými kuličkovými hrdly. Jeho trup je červený a má v něm zabudovaný malý kousek černého brnění. Tahův hlava, připevněná do trupu částí černého paprsku, je šedá. Má červenou masku. Jeho paže jsou upevněny do trupu černými kuličkovými objímkami. Jeden má na sobě zapálený plamenný meč a na konci má červenou ruku/štít. Otáčení kola na zádech způsobí, že jeho ruce budou otáčet.

Historie vydání

Tahu byl propuštěn v roce 2001. Jako Toa Mata nesl Tahu hasičský meč a když se otočil výstroj v zádech, jeho paže s mečem se posunula nahoru a dolů. Nosil červenou Kanohi Hau, velkou Masku Stínění. V roce 2003 byl Tahu propuštěn ve své nové podobě jako Toa Nuva v souboru 8572 Tahu Nuva. Celá nová sada založená na původní postavě Tahu byla propuštěna v roce 2010 jako součást subthemu BIONICLE® Stars, 7116 Tahu.

Poznámky

  • Byly vydány dvě verze této sady, jedna s mini CD a jedna bez.
  • 1391 Jala nosí stejný Hau jako Tahu, ale to je žluté a bezmocné.

Dějové poznámky

  • Tahu nosí Kanohi Hau, Masku Stínění.
  • V této inkarnaci je vedoucím týmu Toa Mata.

Popis s LEGO.com

Žhavý jako oheň

Tahu, Toa ohně, je respektován pro svou sílu a bál se o jeho rychlé povahou. Může surfovat na roztavené lávě a proříznout pevnou skálou s mečem plamenů! Použijte kolečko na zádech a zvedněte meč.

www.BIONICLE.com

Životopis

Tahu je nejhorší ze šesti Toa a nejvíce se obává, že se nechcete dostat do boje s Tahu, pokud mu to pomůžete.

On je nejvíce doma v horkém roztaveném světě sopky Mangai, kde surfuje na lávovém toku, používají svůj meč plamenů k řezání skal a udržují lávu směrem k oceánu.

Jeho vzplanutí může způsobit, že je někdy horko a iracionálně. Má nejmenší trpělivost Toa a často skočí do situace, bez přemýšlení, což ho může získat, a druhý Toa, do potíží!

Galerie