FANDOM

8532 Onua je BIONICLE sada propuštěn v roce 2001. To obsahuje 30 kusů postavit „Onua”, který v BIONICLE děj je Toa Země, na sobě černé brnění.

Popis

Onua je doma pod zemí. Se svými obrovskými rukama škrábanců z tunelů ve skalních útesech nad Papu Nihu útesu. Jeho nízký, podsaditý tělo a hlava mu umožní rychle přesunout v tunelech a jeho infračervené oči mu úžasné noční vidění. Za denního světla jeho zrak je špatná, i když kompenzuje úžasně výkonným sluch. On je pomalejší, na otevřeném pozemku, než v podzemí, ale má neuvěřitelnou sílu a obratnost překvapující. Onua je zajedno s pozemky. Slyší potíže přicházející na míle daleko, a příležitostně mohou dokonce přesvědčit krajinu splnit jeho výzvu-což je velmi užitečné, když pod útokem.

Poté, co byl předvolán Takua, Onua přišel na Mata Nui s malou pamětí svého minulého života. Poté, co se setkal s druhou Toa Mata, oni pokračovali sbírat Velké masky roztroušených po celém ostrově. Poté, co dokázali to, Onua, Pohatu, a Tahu sloučeny do Akamai, Toa Kaita srdnatosti čelit Makutové. Poté, co ho porazil, on rozpoutal roje Bohrok na ostrov. Onua a ostatní pak byli nuceni sbírat každý plemeno Krana odemknout Exo-Toa, aby mohli čelit Bahrag královny. Poté, co porazil a jejich věznění, Onua a ostatní Toa byla ponořena do napětím Protodermis a transformována do Toa Nuva.

Pozadí

Onua nosí Kanohi Pakari, masku síly. V prvním oblouku, sbíral pět masky a používal je spojit do jednoho zlatá maska. Když Onua přeměněna na Toa Nuva, jeho maska se stal Pakari Nuva stejně.

Popis LEGO.com

Mocný jako země!

Moudrý a mocný, Onua má obrovské drápy ruce kopat tunely v zemi a infračervené vidění, aby mu umožní vidět ve tmě. Otáčení volantem na zádech přesunout své mocné zbraně!

Poznámky

  • Dvě verze tohoto souboru byli propuštěni; Jeden s mini CD-ROM a jeden bez.
  • 1389 Onepu má stejnou masku, ale v Lila.

Galerie