FANDOM

8531 Pohatu je sada BIONICLE™ propuštěn v roce 2001. Obsahuje BIONICLE model Pohatu, Toa Mata Kamene a balvan.

Informace o výrobku

Pohatu byl propuštěn třikrát; v roce 2001 jako Toa Mata, 2002 jako Toa Nuva, a opět jako Phantoka v roce 2008, pokaždé jako kanystru sada.

Pohatu Matův zbraně byly dodatky, které šly na nohou, a když se otočil kolo na záda, jeho noha bude kopat. Jako Toa Nuva, byl vybaven Nuva brnění a drápy, které by mohly být vytvořen pro vytvoření Kodan míč. Jako Phantoka, Pohatu měl Midak Skyblaster a zbraně, které ztrojnásobil jako vrtule, drápy, a vrtačky.

Pohatu Toa Mata a Toa Nuva postava má svůj trup postaven vzhůru nohama pro nohy pohybovat namísto náručí. Páčky na zádech způsobí nohy otočit.

Poznámky

  • Dvě verze tohoto souboru byli propuštěni; Jeden s mini CD-ROM a jeden bez.
  • Popis LEGO.com říká, že knoflík pohybuje rukama, ale ve výrobku, nohy pohybovat, když je knoflík se otočil, nikoli zbraně.

Popis

Pohatu je tak nesmírně silný, že může doslova hory přenášet. Dokáže mohutné skály explodovat jako bomby nebo rolka s velkou přesností směrem k útočníkovi. Jeho obrovské nohy obsahovat velkou sílu, rozbil i těch nepoddajné kameny s jediným kopu! Všechny Toa Pohatu jako za jeho laskavou povahu a pro svou rockovou-solid spolehlivosti. Je to pomalé, ale přátelské a spolehlivé. On není dobrý v unáhlená rozhodnutí, ale když se rozhodne něco udělat, že stojí pevně až do konce, takže se nemusíte dostat do cesty! Kdykoli tam je problém, bude Pohatu vždy tam za vámi, jako neústupná síla, která jen málo nepřátel mohou uvolnit. Jeho jediná obava je voda: on nemůže plavat, a se potápí... jako kámen. Pohatu obývá úpatí hory Ihu, pohybující se pomalu, ale jistě-footedly mezi kameny a balvany na základně velkého hory.

LEGO.com

Popis výrobku

Tvrdá jako kámen!

Pohatu, Toa kamene, je respektován všemi jeho pouhou silou. Nejsilnější z hrdinů, může kopat mohutnými balvany se mu z cesty, způsobit sesuvy půdy, a mnoho dalšího. Otáčení volantem na zádech pohnout mocné zbraně.

Galerie