FANDOM

7135 Takanuva je BIONICLE představující BIONICLE Stars sada vydané v lednu 2010.

LEGO.com

Popis produktu

Silný Toa světla, Takanuva musí bojovat sám proti hordě silných nepřátel, pokud padne, dva světy jsou odsouzeny. Vyzbrojený dvojitými lehkými štítky a Kanohi Maskou Světla, Takanuva učiní poslední stojící proti sile temnoty na Bara Magna. Zahrnuje zlatý zbroj.

Životopis

Takanuva byl kdysi Takua, Matoran světla v Karda Nui, předtím, než šel v tajnosti na ostrově Mata Nui. Byl prvním kronikářem, který sledoval různé Toa a nahrával své dobrodružství. Podařilo se mu dostat se do několika vlastních dobrodružství, dokud nenalezl speciální Kanohi masku: masku světla. Zatímco on a jeho přítel Jaller, kapitán stráže Ta-Koro a později mocný Toa, hledali oprávněného nositele Masky Světla, bojovali proti Rahkshi a dalším hrozbám. Takua si nakonec uvědomila, že je právem nositelem masky, a tak si ji dal a stal se Takanuva, Toa Světla. Od té doby pomáhal druhému Toa chránit dělníky Matoranu a bojovat proti zlu Makuta. Nyní, na povrchu Bara Magny, Takanuva pomáhá Tahu a Greshu zotavit rozptýlené kusy zlatého pancíře. Bude to úžasná Toa světla konečně splnit svůj zápas, nebo povede Toa k vítězství na Bara Magna?