Brickipedia Wiki
Advertisement
LEGO® → TECHNIC → BIONICLE® → [[{{{subtheme}}}]]
71309 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 71310 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 71311 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]])

71310 Lovec Umarak je BIONICLE® sada propuštěn v roce 2016.

LEGO.com popis

Vystopuj své nepřátele s hrůzostrašným lovcem Umarakem!

Pronásledování může začít! Lovec Umarak vyslal svou armádu temných pastí, které lákají živelná stvoření do svých spárů! Podaří se mu najít Zlatou masku kontroly a použít její síly ovládání mysli k poražení statečných Toa? Střílej otrávené šípy z kostěného loveckého luku! Lovec Umarak není podobný žádnému z nepřátel, kterým Toa čelili před ním!

  • Lovec Umarak obsahuje hlavu BIONICLE® s maskou lovce a tlačítko na sejmutí masky, čepele temné pasti na ramenech, brnění s unikátními runami, dílek sjednocení pro připojení k živelnému stvoření a ohebné klouby.
  • Mezi zbraněmi najdeš kostěný lovecký luk.
  • Mezi doplňky najdeš zlatou masku kontroly.
  • Otoč kolem na těle, abys mohl držet zbraň.
  • Vždy se tref do svého cíle s obrovským kostěným loveckým lukem a otrávenými šípy!
  • Vypusť temné pasti tím, že je sejmeš z ramen lovce Umaraka.
  • Pevný design pro napínavé hraní plné akce.
  • Měří přes 28 cm na výšku.
  • Kombinuj i s dalšími stvořeními v sérii pro rok 2016 LEGO® BIONICLE® a získej nové kombinace bojových schopností.
  • Jdi na LEGO.cz/BIONICLE a získej návody na stavění, hry, animace a další věci.

O charakteru

Před tisíci lety, když byly stvořeny živelné bytosti, zrodil se ze stínů hrozivý démon, jehož jediným účelem bylo lovit živelná stvoření, uvěznit a spoutat je v temnotě a vysávat z nich jejich sílu. Mezi ochránci je známý jako Umarak, což v jejich jazyce znamená „Stínový lovec“. Velmi se ho bojí a modlí se, aby Toa jednoho dne byli dostatečně silní, aby se mu dokázali postavit. Pokud by se Lovci povedlo živelná stvoření vystopovat, samotným základům Okota by hrozilo zničení.

Galerie

Advertisement