FANDOM

LEGO® → TECHNIC → BIONICLE® → [[{{{subtheme}}}]]
71308 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 71309 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 71310 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]])

71309 Onua - Sjednotitel země je BIONICLE® sada propuštěn v roce 2016.

LEGO.com popis

Vydej se do podzemí s Onuou - Sjednotitelem země!

Prokopávej se klikatými tunely Okota! Milý obr Onua - Sjednotitel země si od ostatních Toa získává respekt díky své moudrosti a vedení - když jim tedy zrovna nebrání ve spánku svým ohlušujícím chrápáním! Prokopávej si zkratky pod horskými štíty Okota a spoj se se stvořeními z ostrova, aby ses mohl utkat ze zlým Umarakem!

  • Onua - Sjednotitel země obsahuje hlavu BIONICLE® s maskou sjednocení země a tlačítko na sejmutí masky, plátové brnění s runovými ozdobami, dílek sjednocení pro připojení ke stvoření a ohebné klouby.
  • Mezi zbraněmi najdeš výbušné křišťálové vrtací kladivo a křišťálový šesti-vystřelovač.
  • Mezi doplňky najdeš zlatou masku sjednocení země a živelné brnění země.
  • Otoč kolem na těle, abys mohl držet zbraň.
  • Zmáčkni tlačítko na Toaově hlavě BIONICLE®, sejmi masku sjednocení země a vylepši sedíky zlaté masce sjednocení země.
  • Pevný design pro napínavé hraní plné akce.
  • Měří přes 22 cm na výšku.
  • Zkombinuj se 71304 Terakem - Stvořením ze země jedním prostým kliknutím s dílkem sjednocení a vytvoř mocné brnění.
  • Kombinuj i s dalšími stvořeními v sérii pro rok 2016 LEGO® BIONICLE® a získej nové kombinace bojových schopností.
  • Jdi na LEGO.cz/BIONICLE a získej návody na stavění, hry, animace a další věci.

O charakteru

Onua je moudrý samotář. Rád tráví čas o samotě nebo meditacemi pod hvězdami. I když Onua zřídkakdy utrousí slovo, ostatní Toa mají k tomuhle ospalému obrovi respekt. Vědí, že když promluví, jeho drsný hlas jim přináší poučení a moudro. Současně vědí, že když máchá svým obrovským kladivem, je lepší se mu klidit z cesty!

Galerie