FANDOM

LEGO® → TECHNIC → BIONICLE® → [[{{{subtheme}}}]]
71307 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 71308 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 71309 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]])

71308 Tahu - Sjednotitel ohně je BIONICLE® sada propuštěn v roce 2016.

LEGO.com popis

Vyraz do bitvy s Tahuem - Sjednotitelem ohně!

Vznětlivý Tahu - Sjednotitel ohně se brodí řekami tekoucí lávy. Rozpal se a najdi tajemná živelná stvoření - získej schopnost létání a spal své nepřátele ze vzduchu! Přelsti zlého lovce Umaraka a zachraň obyvatele ostrova před nebezpečím.

  • Tahu - Sjednotitel ohně obsahuje hlavu BIONICLE® s maskou sjednocení ohně a tlačítko na sejmutí masky, plátové brnění s runovými ozdobami, dílek sjednocení pro připojení k duchovnímu stvoření a ohebné klouby.
  • Mezi zbraněmi najdeš živelnou čepel ohně.
  • Mezi doplňky najdeš zlatou masku sjednocení ohně a živelné brnění s nárameníky.
  • Otoč kolem na těle, abys mohl držet zbraň.
  • Zmáčkni tlačítko na Toaově hlavě BIONICLE®, sejmi masku sjednocení ohně a vylepši se díky zlaté masce sjednoceníohně!
  • Pevný design pro napínavé hraní plné akce.
  • Měří přes 23 cm na výšku.
  • Zkombinuj se 71303 Ikirem - Stvořením z ohně jedním prostým kliknutím s dílkem sjednocení a získej schopnost létat!
  • Získej i další stvoření v sérii pro rok 2016 LEGO® BIONICLE® a vytvářej nové úžasné kombinace bojových schopností.
  • Jdi na LEGO.cz/BIONICLE a získej návody na stavění, hry, animace a mnohé další věci.

O charakteru

Tahu je prchlivý, nelítostný a statečný. Chce být vždycky nejlepší a myslí si o sobě, že je ten nejstatečnější, a proto by také měl být vůdcem Toa. V určitých chvílích ho kvůli jeho názorům nemají ostatní hrdinové zrovna v lásce - především Kopaka. Naštěstí se zdá, že má Tahu obrovské štěstí, protože nakonec vždy zvítězí.

Galerie