FANDOM

LEGO® → TECHNIC → BIONICLE® → [[{{{subtheme}}}]]
71306 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 71307 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 71308 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]])

71307 Gali - Sjednotitelka vody je BIONICLE® sada propuštěn v roce 2016.

LEGO.com popis

Jezdi na surfu! Gali - Sjednotitelka vody je na vodní misi v boji se zlem!

Otoč osud bitvy a postav se lovci Umarakovi a jeho armádě. Plav se zuřícími oceány, aby ses mohl spojit se starobylými stvořeními, chraň obyvatele ostrova a bojuj za spravedlnost pro všechny, kdo na Okotu žijí!

  • Gali - Sjednotitelka vody obsahuje hlavu BIONICLE® s maskou sjednocení vody a tlačítko na sejmutí masky, plátové brnění s runovými ozdobami, dílek sjednocení pro připojení k živelnému stvoření a ohebné klouby.
  • Mezi zbraněmi najdeš živelné kopí vody.
  • Mezi doplňky najdeš zlatou masku sjednocení vody a živelné brnění s nárameníky.
  • Aktivuj kolo na těle, abys mohl držet zbraň.
  • Zmáčkni tlačítko na Toaově hlavě BIONICLE®, sejmi masku sjednocení vody a vylepši se díky zlaté masce sjednocení vody!
  • Pevný design pro napínavé hraní plné akce!
  • Měří přes 21 cm na výšku.
  • Zkombinuj se 71302 Akidou - Stvořením z vody jedním prostým kliknutím s dílkem sjednocení a nasaď si masku stvoření, aby ses stal neporazitelným.
  • Přidávej i další stvoření v sérii pro rok 2016 LEGO® BIONICLE® a získej nové naprosto úžasné kombinace bojových schopností.
  • Jdi na LEGO.cz/BIONICLE a získej návody na stavění, hry, animace a mnohé další věci.

O charakteru

Gali je jednoduše tou nejpřátelštější a nejmilejší ze všech Toa, ale i přesto dokáže, když je to potřeba, být opravdu zuřivá, jako běsnící oceán. Na tuto schopnost přišli někteří nepřátelé takzvaně „po zlém“. Jakmile je cesta pod nohami tvrdá a těžko schůdná, Gali vždy ví, co říci, a její přátelské a povzbuzující způsoby z ní pro ostatní Toa činí spolehlivého a mocného spojence.

Galerie