FANDOM

LEGO® → TECHNIC → BIONICLE® → [[{{{subtheme}}}]]
71305 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 71306 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 71307 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]])

71306 Pohatu - Sjednotitel kamene je 90 dílná BIONICLE® bude vydána ledna 2016.

LEGO.com popis

Prorážej si cestu nehostinnou krajinou na epických výpravách!

Nezlomný Pohatu - Sjednotitel kamene prochází nebojácně pustinami Okota! Projdi přes krátery, pouštní kaňony a smrtící písečné bouře, abys našel živelná stvoření žijící na ostrově. Vezmi si Masku sjednocení kamene a vylepši své bojové dovednosti!

  • Pohatu - Sjednotitel kamene obsahuje hlavu BIONICLE® s maskou sjednocení kamene a tlačítko na sejmutí masky, plátové brnění s unikátními runovými ozdobami, dílek sjednocení pro připojení k živelnému stvoření a ohebné klouby.
  • Mezi zbraněmi najdeš obouručný křišťálový palcát.
  • Mezi doplňky najdeš zlatou masku sjednocení kamene a živelné brnění s nárameníky.
  • Otoč kolečkem a rotuj tělem, abys zažil rychlou hru plnou akce.
  • Zmáčkni tlačítko na Toaově hlavě BIONICLE®, sejmi masku sjednocení kamene a vylepši se díky zlaté masce sjednocení kamene!
  • Pevný design pro napínavé hraní plné akce.
  • Měří přes 21 cm na výšku.
  • Zkombinuj se 71301 Ketarem - Stvořením z kamene jedním prostým kliknutím s dílkem sjednocení a nasaď si masku stvoření, aby ses stal neporazitelným.
  • Připojuj i další živelná stvoření v sérii pro rok 2016 LEGO® BIONICLE® a získej nové naprosto úžasné kombinace bojových schopností.
  • Jdi na LEGO.cz/BIONICLE a získej návody na stavění, hry, animace a mnohé další věci.

O charakteru

Pohatu je pravděpodobně tím nejdrsnějším ze všech Toa. Jeho rozumná nebojácnost a současně jeho nezdolná výdrž mu přináší spoustu uznání ostatních hrdinů. Bez něj by na žádné dobrodružství jít nechtěli - i když všichni přiznávají, že někdy dokáže být dosti bezcitný.

Galerie