FANDOM

LEGO® → TECHNIC → BIONICLE® → BIONICLE® Stars
7116 (1, [[{{{before2}}}|2]], [[{{{before3}}}|3]]) << 7117 ([[{{{setwithsamenumber}}}|Set 2]], [[{{{setwithsamenumber2}}}|Set 3]]) >> 7119 (1, [[{{{after2}}}|2]], [[{{{after3}}}|3]])
„Vzdejte se, a já vám umožní žít!“
―Skrall
„Pokud vzdávám se, budu mít pro co žít.“
―Gresh

7117 Gresh je BIONICLE Stars sada, která byla vydána ledna 2010.

Popis

7117 Gresh obsahuje 19 kusů stavět veterána Glatorian Gresh. On ovládá dvě stříbrné listy, které lze dát dohromady, aby štít. Jeho maska je, na rozdíl od 8980 Gresh, plně zelené vápna. Také zahrnutý v sadě je jedna zlatá kus brnění na levé rameno pro montáž na 7116 Tahu.

Poznámky

  • Tento přístroj je navržen tak, aby ukázat Gresh poté, co zjistil, nové brnění.
  • Jeho štít a přilba jsou přebarvit verze původní verze.

LEGO.com

Popis výrobku

Nyní je veterán Glatorian, Gresh je připraven připravit nové spojence a bojovat s novými nepřáteli, aby udrželi svobodný lid. Nadaný Mata Nui, který má nadřazenou sílu, využije dovednosti, které se naučil v aréně a v bitvě se Skrallem, aby bojoval s armádami Makuty.

Životopis

Nyní ovládat elementární síly vzduchu, Gresh musí využít všech svých schopností Glatoriané pomoci porazit vetřelce z jiného vesmíru. Již není nováčkem, Gresh se s Tahu a Takanuvou spřádá a pomáhá jim porozumět Bara Magna. On je právě včas bojovat na straně Tahu, když Makuta rozpoutá své hordy Rahkshi a Piraka na nepripravených občanech Bara Magna. Zatímco jeho gloriánští kamarádi se vesele bojují s obranou svých vesničanů a sami, Gresh se zaslouží, aby pomohli Tahu najít jeho zlaté zbroje, jediná věc, která může zastavit invazi své planety!