FANDOM

„Nadešel čas. Všechny cesty musí skončit, ale tahle ohlašuje nový začátek stejně. Vše, co nevydal má jen posloužil, že porodí tento nový den.“
Mata Nui [zdroj]

7116 Tahu je jedním z BIONICLE Stars sady, která byla vydána ledna 2010.

Popis

7116 Tahu obsahuje 19 kusů postavit znak Tahu od roku 2010. On ovládá plamen meč podobný tomu 8985 Ackar. Nosí červenou Kanohi Hau, Masku stínění. Poslední kus je zlatý Kanohi Hau, část brnění. Tahu byla vydána několikrát, včetně této inkarnaci. Tahu je chtěl nosit oddělitelného Zlatý brnění.

Pozadí

Toa Ohně, Tahu, je předurčen k tomu, aby si nasadil zlaté brnění a osvobodil oba světy. Jeden z původních šesti bojovníků Toa, Tahu, vedl svůj tým ochránců od samého začátku jejich ocitnutí se na ostrově Mata Nui. Jeho divoký temperament a impulsivní jednání obrousil čas i zkušenosti. Jeho vůdčí schopnosti pomohly zachránit životy Matoranů i bojovníků Toa a díky svým mnohým převtělením se vždy dokázal vypořádat s každým úkolem. Jeho vzhled a schopnosti se změnily, když se z něj stal Toa Nuva poté, co spolu se svými společníky spadl do energetické hmoty Prototdermis a pak ještě jednou během své mise na Karda Nui, kdy musel využít svých leteckých schopností k tomu, aby otevřel Codrex. Nyní se s pomocí Masky života vrátil do své původní podoby, takže může využít fantastické síly záhadného zlatého brnění. Musí získat zpět od nepřátel všech šest kusů brnění dříve, než bude pozdě.

Poznámky

  • V teaser plakát, ukazuje souhvězdí tvořící Tahu, se Mata Nui, ukázal na něj a Ackar, Gelu, a Vastus a pozoroval ho.
  • Tahu ovládá plamene kus, stejný kus jako Ackarův plamen, ale v červené a oranžové, a nikoliv pouze oranžové.
  • Kanohi Hau kusů v této sadě jsou odlišné od původních kousků z roku 2001. Ty mají náprava v nich místo stud, a menší, aby se vešly na hlavu Av-Matoran.

LEGO.com

Popis produktu

Po proměně způsobené Maskou života se Tahu musí vydat na nebezpečnou cestu – najít všechny díly zlatého brnění, které mu dodají sílu k záchraně svého lidu před katastrofou! Na své cestě za vítězstvím používá Toa ohně svou živelnou sílu a Masku záštity.

Galerie