FANDOM

70795 Tvůrce masek vs. Lebkoun - Brusič je BIONICLE výrobek je 171-kus vyjde v létě 2015.

Popis www.LEGO.com/cs-cz/BIONICLE

Započni úžasný souboj mezi dobrem a zlem s LEGO® BIONICLE® Tvůrce masek vs. Lebkoun - Brusič! Spoj síly s Ekimuem, moudrým Tvůrcem masek, abys zabránil Lebkounovi - Brusičovi sebrat mocnou Masku Stvoření. Aktivuj bojový režim paží a souboj může začít! Vyhni se holi zloděje masek, zatímco se zlý Pán Lebek snaží srazit speciální ochrannou masku Tvůrce masek. Braň se pomocí otáčecího pilového štítu a zaútoč rychlý odstřelovačem Kladiva moci. Musíš využít všech kouzelných schopností Tvůrce masek, abys porazil tohoto hrozivého nepřítele!

Ekimuem charakter

Starověký Tvůrce masek je bytost velice moudrá a mocná. Masky moci ukoval před tisíci lety a doufal v jejich využití pro dobro. Toto bylo před Makutovou zradou. Závist Ekimuova bratra narušila přírodní rovnováhu a způsobila velký výbuch, kvůli kterému oba tvůrci masek upadli do hlubokého spánku. Nyní - díky moci spojených živlů - byl Ekimu znovu oživen, aby bojoval proti zlu.

Lebkoun - Brusičem charakter

Lebkoun - Brusič je temným tvůrcem a pánem armády Lebkounů. Lebkoun - Brusič má nepředstavitelnou moc a ovládá každý pohyb svých vojáků. Jeho těžké zubaté čepele zničí každého, kdo je dostatečně pošetilý, aby se mu postavil do cesty. Pravděpodobně i hrdinní Toa budou potřebovat nějak pomoci, aby proti hrozivému a krutému Lebkounovi - Brusičovi měli nějakou šanci.

Galerie