FANDOM

70792 Lebkoun - Řezač je BIONICLE výrobek je 71-dílný budou zveřejněny v létě 2015.

Popis www.LEGO.com/cs-cz/BIONICLE

Hlídkuj v rozvalinách starověké arény s hrozivým Lebkounem - Řezačem! Tento starověký šampión byl oživen temnou magií masky Pavouků-Lebkounů, která ho zároveň vybavila jeho jako břitva ostrými hákovými čepelemi. Stav ho do různých bojových postojů a otáčej kolečkem na zádech Lebkouna - Řezače, abys aktivoval všechny 4 bojové paže najednou. Používej hákové čepele ke strhávání masek, a potom je zvedej pomocí strhávače masek. Každý hrdina LEGO® BIONICLE®, který by chtěl projít arénou, se bude nejprve muset dostat přes tohoto nepříjemného bojovníka!

Postavy

Lebkoun - Řezač je rychlý a krutý voják sloužící v temné armádě Lebkouna - Brusiče. Bojuje všema čtyřma rukama najednou, a tak je třeba být obezřetný, rychlý a mazaný, pokud se chceš vyhnout jeho zubatým hákovým čepelím. A zatímco máš plno práce s vyhýbáním se jeho mečům, tento podlý Řezač se ti pokusí sejmout tvou masku pomocí zlého snímače masek! Lebkoun - Řezač hlídá Arénu v srdci města Tvůrce masek a každý, kdo by chtěl projít, ho musí nejprve porazit.

Galerie