FANDOM

70780 Ochránce vody je BIONICLE sada vydána v lednu 2015. To zahrnuje Ochránce vody a stříbrné pavouka-lebkouna. Tato sada obsahuje 65 kusů.

Popis LEGO.com

Šablona:QuoteLEGO.com

Sada přezkum

Blížíme se ke konci naší první série 2015 recenzí BIONICLE. Dnes, Fórum asistent Zatth se podívat na 70780 Ochránce vody a sdílí jeho myšlenky na televizoru. Naleznete zde také podívat na režimu Galimu napájecího nahoru provedené s použitím dílů z obou množin. Jak to chránič vyrovnat - ona plavou na povrchu, nebo plavat s rybami? Budete muset pokračovat dál a dozvíte se!

Představení

Z designu skříně k návodu k použití, to jsou věci, které vidíte první před stavbou sadu.

Stejně jako předtím, musím vám připomenout, BIONICLE je zpět. ŽE JE ZPĚT. Dobře, rád, že jsme dostali, že z cesty.

Karton je dobré, protože šetří životní prostředí a je snazší udržet uložit. Grafika se liší od Galimu lóže, protože tam není obelisk, ale spíše Ga-Koro/Ga-Metru chaty. Menší box, ale přesto poutavý.

Záda má svoji základní funkci, masku lebky pavouk, a poměr 1:1 fotky. Jediné, co opravdu liší, je nedostatek komiksu na zadní straně. Pouze Toa dostat ty, myslím.

Instrukce brožura je opět velice jednoduché. BIONICLE umění plakátu z NYCC, grafiky s šesti Místrů, jejich Zlaty Masky a Maska Stvoření v centru města, je promo pro slučovače a BIONICLE app. Jedna jiná věc je, že komiks je obsažen v návodu, i když se zdá, na začátku.

Budova

Polovina zábava se už staví sadu. Jak zábavné je to vybudovat, a jak snadné nebo obtížné je to?

Je to velmi jednoduché sestavení dělat humanoidní postavu ven z modelu CCBS budovy. Myslím si, že nejvíce vzrušující část sestavení muselo přijít od výroby zbraň, a to bylo jen proto, že z mnoha TECHNIC kusů obsažených v tam.

Scénografie

Nyní, že soubor je kompletní, můžeme kritizovat, jak to vypadá z každého úhlu. Nové nebo zajímavé kousky mohou být rovněž zkoumány zde.

Ze dvou pytlů, nejsou ve skutečnosti žádné velké kousky, které skutečně vyniknout. Jsme hdark azurové a tmavě modré trans, které jsem se přiznat, že je pěkná směs a dobře funguje se zbytkem soupravy. K dispozici jsou trans-modré končetiny, a tmavě modré trans CCBS brnění kusů. Mezi hlavní kusy, které trčely na mě byli těmi, které tvoří turbínu, jako žluté a modré trans spojit v docela zajímavým způsobem. Druhý sáček byl většinou TECHNIC kusů, takže na rozdíl od stříbrných kopí tam opravdu nebylo moc tam.

Nicméně, raketomet je kus MILUJU! Nejen, že je to velmi jednoduchý design pro raketomet, ale nesčetné způsoby, jak jsme viděli jej integrovat s dalšími Ochránců cítím to launcher bude favoritem fanouška na chvíli. Jedna věc, i když: mají extra munice po ruce. To dojdou RYCHLE.

Sada je velice jednoduché. Vypadá to, menší než ostatní chrániče, jako je, řekněme, Barney. Nicméně, do turbíny přidat stupeň oomph, a zbraň také pomáhá tímto způsobem. Barvy pracují velmi dobře, ale tam není nic jiného, že vyskočí, když to přijde k tomuto Ochránce. Jediná věc, která mě opravdu celkově odposloucháván byl pancíři kusy na přední a zadní, jak se objevují vyčnívat ze sady více než pomáhat ji.

Hratelnost

Druhá polovina zábavy je hrát s sadě. Jak dobře nastavenou funkci a je to příjemné hrát s?

Soubor má svou hodnotu o hratelnosti. Sans zbraň to může být viděno jako bezbranné nebo boj-hodný soupeře, v závislosti na tom, co jste vymyslet příběh, ve vaší hlavě. Zbraň funguje, znovu dát, že hydrodynamický pocit v souboru. V opačném případě, když je zbraň umožňuje pohyb a poseability více přiškrcený. Řeknu však, SPOUŠTĚČI JE TAK MNOHEM ZÁBAVNĚJŠÍ HRÁT.

Ale nemůžeme odejít, aniž zobrazující SUPER SPECIAL MEGA ÚŽASNÉ ČOKOLÁDA FUDŽE POTAŽENÉ ÚŽASNÉ SLUČOVAČ MODEL. Nebo, jak pokyny tomu říkáš, moc nahoru modelu. Tady se cítím ochráncem zbraň nevypadá příliš na místě. Nejen, že vypadají více úměrný Gali, ale kusy od Galimu trojzubec pomoci rozšířit zbraň. Turbíny také pomoci jako Gali chybí jí žraločích ploutví. A se dvěma pavouků-lebkounů, je tu spousta legrace, aby se měl!

Závěrečné myšlenky

Poté, co je to všechno řekl a udělal, jak se soubor vyrovnat? Měl bych si to?

To by nemělo být můj první tip pro Ochránci. I když to funguje dobře s vodním prvkem, jako sestavení a charakter to nedělá moc. Nicméně, to může být zábava hrát s, a dělá úžasnou sílu nahoru model. Navíc, to znamená, že BIONICLE je zpět. Nelze říci, že ne.

Ještě jednou díky BZPower a LEGO na těchto sad! Já vím, že jsem rád, že BIONICLE je zpět, a to jak Gali a Ochránce vody, abych se cítila, že BIONICLE směřuje ve skvělé směrem!

Velké díky vám, Zatth, pro přezkum této sady! Prosím připojte se mi poděkoval ho do Talkback, kde si můžete také klást žádné otázky, které by vás mohly mít. Je tu ještě jedna sada pro nás přezkoumat, takže byste měli udržet kontrolu zpět BZPower za to spolu s nejnovějšími LEGO a BIONICLE zprávách!

Galerie